• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • molltroll0609
    Snufflan skrev 2017-11-16 21:41:20 följande:

    Jo du har kanske rätt. Fick ni till det förresten? :) Du och karln?


    Det fick vi Du måste uppdatera med hur det går med din ÄL sen!
  • Saima17

    Japp.. Nu börjar brösten ömma lite åxå. Int alls som förra månaden.. Och uppblåst så d heter duga.. Byxorna känns för små.. Tror d får bli ett tidigt grav test på tisdag..

  • geellaa
    Saima17 skrev 2017-11-17 11:09:56 följande:

    Japp.. Nu börjar brösten ömma lite åxå. Int alls som förra månaden.. Och uppblåst så d heter duga.. Byxorna känns för små.. Tror d får bli ett tidigt grav test på tisdag..


    När har du bim? Jag själv har bim 24/11 och tänker kanske testa måndag eller tisdag :O
  • Snufflan
    molltroll0609 skrev 2017-11-17 06:41:43 följande:
    Det fick vi Du måste uppdatera med hur det går med din ÄL sen!
    Toppen! Hoppas det tog sig för dig nu. Håller tummarna. Jag själv har inget tecken på att äl är på gång mer än min blinkande glada gubbe. Snart en vecka sen det började. 
  • molltroll0609
    Snufflan skrev 2017-11-17 14:41:04 följande:

    Toppen! Hoppas det tog sig för dig nu. Håller tummarna. Jag själv har inget tecken på att äl är på gång mer än min blinkande glada gubbe. Snart en vecka sen det började. 


    Asså den där blinkande gubben!!! Jag hade ju den i 7-8 dagar..... Men den som väntar på nåt gott haha....
  • Saima17
    geellaa skrev 2017-11-17 12:56:37 följande:

    När har du bim? Jag själv har bim 24/11 och tänker kanske testa måndag eller tisdag :O


    Ja har BIM. 23/11 sku villa testa före men sambon jobbar borta å vill att ja ska vänta tills rätta dan att d int visar fel.. Men ja e så sjukt nyfiken. Har int alls lika mkt symtom som förra månaden när ja va totalt sjukt sken gravid..
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-17 13:27:46 följande:

    Jag känner nada i dagsläget, så jag skulle bli väldigt förvånad om det har tagit sig.


    Hur går det? Här inväntar ja bim på freda.. Men vet int om ja kan hålla mj t d.. Funderar ta ett early på onsdag.. E så nyfiken.. Men blir så nere om d int tagi.. :/
  • Let it Rain
    Saima17 skrev 2017-11-18 15:51:23 följande:
    Hur går det? Här inväntar ja bim på freda.. Men vet int om ja kan hålla mj t d.. Funderar ta ett early på onsdag.. E så nyfiken.. Men blir så nere om d int tagi.. :/
    Jag har BIM den 23/11, men kommer nog att testa någon dag innan. Har gravtester som ingår till monitorn som jag använder mig av isf. Monitorn säger till när jag kan börja testa.
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-18 16:16:18 följande:

    Jag har BIM den 23/11, men kommer nog att testa någon dag innan. Har gravtester som ingår till monitorn som jag använder mig av isf. Monitorn säger till när jag kan börja testa.


    Okej.. Ja funderar på early på onsda å sen ett digital på freda om int early visar nå. Usch vill veta men vill int ha ett neg :/
Svar på tråden Följas åt till ett plus!