• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Let it Rain
    Saima17 skrev 2017-11-20 09:09:04 följande:
    Tror ja får glömma bebis.. Fick som mörk grå-lila-int direkt bod lr röd men ja.. Mörk flytning.. Å d pratas bara graviditet på jobbet... Kollegan e i v16 :(
    :(

    Mitt test var negativt också. :(
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-20 10:01:16 följande:

    :(

    Mitt test var negativt också. :(


    Ha int tagi nå test.. Vet int om ja ska lägg nå pengar på d ens :(
  • Sommaren12
    Let it Rain skrev 2017-11-20 10:01:16 följande:

    :(

    Mitt test var negativt också. :(


    Tråkigt. :( när är bim för dig? Idag?
  • Let it Rain
    Sommaren12 skrev 2017-11-20 10:11:15 följande:
    Tråkigt. :( när är bim för dig? Idag?
    Nej, inte förrän den 23:e iofs. Men jag har inte så mkt förhoppningar om denna månad.
  • Sommaren12
    Let it Rain skrev 2017-11-20 10:27:01 följande:

    Nej, inte förrän den 23:e iofs. Men jag har inte så mkt förhoppningar om denna månad.


    Fick ni till det kring äl? Det är ju fortfarande tre dygn till 23:e, tycker inte du ska ge upp än. Sist plussade jag inte förrän bim+1.
  • Let it Rain
    Sommaren12 skrev 2017-11-20 11:28:53 följande:
    Fick ni till det kring äl? Det är ju fortfarande tre dygn till 23:e, tycker inte du ska ge upp än. Sist plussade jag inte förrän bim+1.
    Vi fick till det 3 dagar innan samt dagen före ÄL. Jag har tidigare plussat starkt på ÄL+11, så jag tycker nog att det borde visat nåt...
  • Rydén91
    Saima17 skrev 2017-11-20 06:20:06 följande:

    Ha tänkt att ja ska försöka att int tänka på d så mkt men d e omöjligt. Folk säger att sen när man int tänker på d å int försöker aktivt längre å lite som ha gett upp så då händer d.. Förstår int hur ja ska kunna skuta tänka på d när d enda ja vill e att vi får ett +. E lite svårt å int tänka på d när ja 1. jobbar på dagis/förskola, 2. Syrran har en liten knodd på 1år.. :-/ å även kompis som ja no verkligen trodd ja sku få barn före redan har 2.. Har vari bebissjuk i ca 8 år nu.. Skit jobbigt. Önskar verkligen ja måst va nykter på jobbets julfest.. Ha man nånsin önska d förr????


    Ja förstår dig helt oxh håller ja har kompisar som pr yngre än mig eller ett år äldre än mig som har antinget 1 barn eller 2 barn redan och man har inte ens ett barn sj man kan inte låta bli och tänka på de går bara inte hehe
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-20 09:45:29 följande:

    Men nej å vad jobbigt!

    Är själv så låg idag pga neg.test... Fattar inte att kroppen kan spela en ett så stort spratt???

    Här på jobbet är typ alla klara med barn och de kommer säkert tycka jag är knäpp som vill ha ett till...? Men sååå jag längtar efter ett pluss...


    Fast d ha int kommit nå mer flytning lr blödning så tar test imorron ändå. Ja vi e no minsta 2 som vill ha bebis på jobb.. Men d va nån som sa.. Man kan ju blöda lite ändå. Hoppas d va nån sen nid blödning lr nå..
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-20 13:59:14 följande:

    Fast d ha int kommit nå mer flytning lr blödning så tar test imorron ändå. Ja vi e no minsta 2 som vill ha bebis på jobb.. Men d va nån som sa.. Man kan ju blöda lite ändå. Hoppas d va nån sen nid blödning lr nå..


    Men så bra, håller alla tummar och tår att det inte är något och att du får ett fint pluss imorgon som din kollega sa är det många som blöder i början av en graviditeten.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-20 14:27:51 följande:

    Men så bra, håller alla tummar och tår att det inte är något och att du får ett fint pluss imorgon som din kollega sa är det många som blöder i början av en graviditeten.


    Ja ja å.. Ska man ta morron urin när man tar me early test? Ha aldrig tagit d förut? Kanske e säkrast men ja e så nyfiken. Fast d va ju int blod.. Utan d va typ mörk vinröd grå flytning..helt mysko. Mådde illa nu på vägen hem.. Även imorse mådd ja illa... Hoppas å på + imorron så sambon kan åka på jobb glad.. Ha ju redan sagt åt han att d e kört.. Höll på å bryta ihop på jobbet me allt gravida snack på gården å så fick vi bebis besök av en 6månaders suck
Svar på tråden Följas åt till ett plus!