• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-12 18:04:34 följande:

    Nu e all mensvärk å illamåendet borta..


    Men så märkligt? Fortsätter flytningarna då?

    Här har jag mensvärk och är uppblåst precis som innan mens men jag ska inte ha förens på tisdag?? Jättekonstigt, kanske min mens också kommer tidigt?
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-12 18:12:17 följande:

    Men så märkligt? Fortsätter flytningarna då?

    Här har jag mensvärk och är uppblåst precis som innan mens men jag ska inte ha förens på tisdag?? Jättekonstigt, kanske min mens också kommer tidigt?


    Nä int nå mer flytningar ännu.. Lite mol till å från mer mot vänster sida.. Å fryser..massor.. Alltså min mens borde komma tidigast 19-20onde..
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-12 17:55:12 följande:

    Hm 12-13 dagar.. Mellan äl å mens.. Dom månader som ja varit säker på..


    Då borde det ju inte bli riktigt än ju :O
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-12 21:07:31 följande:

    Då borde det ju inte bli riktigt än ju :O


    Precis.. 19-20 borde ja få mens.. Typ.. Så e konstit.. Ha haft lite mol efter nu..inga mer flytningar. Ömma bröst å Humöret åt fan.. Ett skämt mellan mj å sambon blev t halv bråk å ja satt å grät.. För eg ingenting nu så här i efterhand.. Suck.
  • Saima17

    Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..

  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-13 05:28:25 följande:

    Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..


    Fy vad trist men vad bra att det nu blir förskjutet så ni kan få till det vid ÄL
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-13 05:45:14 följande:

    Fy vad trist men vad bra att det nu blir förskjutet så ni kan få till det vid ÄL


    Ja verkligen.. Kanske blir en julbebis nu idt ????
  • Sommaren12

    [quote=78270139][quote-nick]Saima17 skrev 2017-12-13 05:28:25 följande:[/quote-nick]Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..[/quote

    Åh va trist :( brukar din mens vara oregelbunden? Var väl en vecka kvar till bim? Men ja bra att ni då får en chans nästa gång :)

  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-13 06:21:48 följande:

    Ja verkligen.. Kanske blir en julbebis nu idt ????


    Det är ju inte fel! Min yngsta fyller nu på måndag så hon förknippar jul med sin födelsedag

    Håller tummarna för dig!
  • Saima17

    [quote=78270208][quote-nick]Sommaren12 skrev 2017-12-13 06:51:54 följande:[/quote-nick]

    [quote=78270139][quote-nick]Saima17 skrev 2017-12-13 05:28:25 följande:[/quote-nick]Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..[/quote

    Åh va trist :( brukar din mens vara oregelbunden? Var väl en vecka kvar till bim? Men ja bra att ni då får en chans nästa gång :)

    [/quot

    Iom att ja allti haft nå sprial lr piller lr ring så. Men endast en månad m 27dagars resten 25 å nu 21 mitt i allt..

Svar på tråden Följas åt till ett plus!