• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Shneckan
    MammaMia1012 skrev 2017-12-20 14:14:27 följande:
    Beklagar ditt missfall, var det tidigt? Lycka till nu och hoppas du får ett pluss som nyårskaramell
    I 7:e veckan
  • Fruadolfsson

    Bim +11 idag, ingen tendens till att mensen kommer. Igår sexade jag o mannen till det, och efteråt så började tårarna komma, vet inte riktigt vad som hände. Men brukar aldrig börja gråta efteråt, haha. Förövrigt så hänger tröttheten i, skulle kunna sova i år känns det som.

  • TrueLove12

    Hej alla jag gjorde mitt första ägglossnkngs test i hela mitt liv men jag tror jag ev gjorde lite fel jag kolla aldrig om test symbolen syntes men fixn detta på skärmen och stickan ändå? Hur ska ja tyda de

  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-21 01:40:13 följande:

    Hm ja d e väl bara å fortsätta.. Nu lär ja int veta när min äl e.. Lr ja vi kommer säker å få tid d typ 4 dagar före om int mer :/ mina ältest hann int komma innan ja åkte idag kan ju iof åka å köpa nya här men e liksom så att alla känner alla här så familjen lär få reda på då fan. Nå borde ha äl 30 å vi får till d sista gåbgeb 26e..så hoppas d tar sj..

    Åh ja d sku va kul. Vi prata barnvagn idag vet redan vilken ja vill ha... Hahaha


    Ni får mysa till regelbundet och hoppas på det bästa helt enkelt!! :) Jaa håller alla tummar och tår nu!!

    Hahaha oj det har jag inte ens tänkt på;)
  • ankmamma
    TrueLove12 skrev 2017-12-21 12:18:26 följande:

    Hej alla jag gjorde mitt första ägglossnkngs test i hela mitt liv men jag tror jag ev gjorde lite fel jag kolla aldrig om test symbolen syntes men fixn detta på skärmen och stickan ändå? Hur ska ja tyda de


    Rund ring = Negativt

    Blinkande gubbe = Hög fertilitet

    Fast gubbe = Högst fertilitet

    Så det där är ett negativt resultat:)
  • ankmamma
    TrueLove12 skrev 2017-12-21 12:18:26 följande:

    Hej alla jag gjorde mitt första ägglossnkngs test i hela mitt liv men jag tror jag ev gjorde lite fel jag kolla aldrig om test symbolen syntes men fixn detta på skärmen och stickan ändå? Hur ska ja tyda de


    Rund ring = Negativt

    Blinkande gubbe = Hög fertilitet

    Fast gubbe = Högst fertilitet

    Så det där är ett negativt resultat:)
  • ankmamma
    TrueLove12 skrev 2017-12-21 12:18:26 följande:

    Hej alla jag gjorde mitt första ägglossnkngs test i hela mitt liv men jag tror jag ev gjorde lite fel jag kolla aldrig om test symbolen syntes men fixn detta på skärmen och stickan ändå? Hur ska ja tyda de


    Rund ring = Negativt

    Blinkande gubbe = Hög fertilitet

    Fast gubbe = Högst fertilitet

    Så det där är ett negativt resultat:)
  • babbi
    ankmamma skrev 2017-12-21 18:38:54 följande:
    Rund ring = Negativt

    Blinkande gubbe = Hög fertilitet

    Fast gubbe = Högst fertilitet

    Så det där är ett negativt resultat:)
    Men det där visar endast rund ring och en fast smiley :) det där är nog på g till en fast smiley! 
  • ankmamma
    babbi skrev 2017-12-21 20:04:56 följande:

    Men det där visar endast rund ring och en fast smiley :) det där är nog på g till en fast smiley! 


    Då är det negativt, det där är runda ringen visas om det är negativt, jag kör också med clear blue fast med dubbel indikator :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!