• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • MammaMia1012

    Hej hopp! Här har det blivit kattskit av hela julledigheten hela familjen har influensan, mannen tror han har lunginflammation. Vi åker hem från stugan idag för att kurera oss... blir nog ingen bebisverkstad för oss denna månad.. blir så ledsen! Tänkte ta ÄL test när jag kommer hem.. borde ha ÄL 1/1 så än finns det väl lite hopp om vi kan få till det i helgen!

  • Shneckan

    Wiiho fick ett plus 1-2 veckor, fick missfall i nov så detta känns så overkligt o man vill hoppas de bästa denna gången

  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-28 08:16:11 följande:

    Hej hopp! Här har det blivit kattskit av hela julledigheten hela familjen har influensan, mannen tror han har lunginflammation. Vi åker hem från stugan idag för att kurera oss... blir nog ingen bebisverkstad för oss denna månad.. blir så ledsen! Tänkte ta ÄL test när jag kommer hem.. borde ha ÄL 1/1 så än finns det väl lite hopp om vi kan få till det i helgen!


    Men åh nej!! Ja ha å lega sen vecka före jul :-/ e int bra än. Men d stoppa int oss.. Hoppas på att ha äl imorron.. Gick blinkande gubbe idag på CB ältest. Vi fick till d 24e, 25e,26 & 27 så hoppas nu att vi har nån chans.. Sambon kommer hem 4.1 å bim 11/1..han har födelsedag 15/1 så kan bli en jättebra födelsedagspresent åt han. hoppas så. Då vet ja precis va han ska få förutom den planerade presenten :)

    Hoppas sååå att ni har orka att få till d snart <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-28 16:33:29 följande:

    Men åh nej!! Ja ha å lega sen vecka före jul :-/ e int bra än. Men d stoppa int oss.. Hoppas på att ha äl imorron.. Gick blinkande gubbe idag på CB ältest. Vi fick till d 24e, 25e,26 & 27 så hoppas nu att vi har nån chans.. Sambon kommer hem 4.1 å bim 11/1..han har födelsedag 15/1 så kan bli en jättebra födelsedagspresent åt han. hoppas så. Då vet ja precis va han ska få förutom den planerade presenten :)

    Hoppas sååå att ni har orka att få till d snart <3


    Å vad jobbigt att det håller i sig sååå länge! Hoppas du får vara helt frisk snart!

    Ja vi får se hur det går för oss denna månad. Barnen ligger i feber och gubben med men han har sagt att han ställer upp. Tog ett ÄL test och inget än så jag hoppas att vi kan få till det något runt ÄL och hoppas att det kan räcka <3
  • saijda
    Kattblomma84 skrev 2017-12-28 15:37:07 följande:

    Hurraaa! Neg innan bim. Nu ett plus!!!!


    Åh grattis grattis! Lycka till med allt :D
  • TrueLove12
    Let it Rain skrev 2017-12-27 23:53:22 följande:

    Idag fick vi se en liten blobb med tickande hjärta. <3 Gick just in i vecka 10.


    Grattis till er
  • TrueLove12
    Shneckan skrev 2017-12-28 08:47:03 följande:

    Wiiho fick ett plus 1-2 veckor, fick missfall i nov så detta känns så overkligt o man vill hoppas de bästa denna gången


    Stort grattis
  • TrueLove12
    Kattblomma84 skrev 2017-12-28 15:37:07 följande:

    Hurraaa! Neg innan bim. Nu ett plus!!!!


    Stort grattis till er hoppas allt går bra. Här hoppas vifå ev plus i januari
Svar på tråden Följas åt till ett plus!