• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Sommaren12
    öland88 skrev 2018-01-08 20:26:52 följande:

    Förtydligar mig, då jag insåg att jag skrev hel konstigt :) 

    Du vet när man kissar på en CB så ska de ju bli ett + för att man ska vara gravid och ett - för att man inte ska vara gravid. 

    Men när jag öppnade den ur förpackningen så va de redan ett - 

    Ska de vara så? 


    Njää det låter lustigt. Det ska inte va nåt streck alls innan du kissat. Vad blev resultatet?
  • öland88
    Sommaren12 skrev 2018-01-08 21:23:09 följande:
    Njää det låter lustigt. Det ska inte va nåt streck alls innan du kissat. Vad blev resultatet?
    de blev ett -
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-08 21:21:15 följande:

    Åh spännande med svagt plus! Kan du inte lägga uppbild här? Så nyfiken! :D

    Inte alls för sent med nid! Det är vanligt att det kommer någon dag innan bim som jag förstått det. Och själv fick jag ju en nid på själva bim. Var två droppar klarrött blod. Därför trodde jag det var kört och testade inte förrän på kvällen bim+1 och då var det plus.

    Vi får se helt enkelt!


    Ska se imorron om d e nå värt å lägg bild på. Brösten e så ömma å sjuka å blodådrona syns ännu bra.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 18:32:37 följande:

    Men då kan det fortfarande vara en nidblödning men en del tur får du ett pluss i alla fall! Tyvärr låter det ju som att mensen är påväg men vi håller alla tummar och tår <3 och gravtesten kommer du få användning av senare!! Visst var det så att om mensen kommer imorgon så är mannen din hemma till nästa ÄL?

    Kram kram på dig!!


    Ja han åker 4 dagar före tänkt äl..
  • Saima17
    Saima17 skrev 2018-01-09 04:24:32 följande:

    Tror tyvärr d bara e spökstreck fan.


    Fast vägrar lite ge upp ännu. Ingen mer ordentligt blödning. Så väntar på den.. Blir nog ä inhandla test idag igen om int blödningen kommit igång under dagen.
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-09 04:35:50 följande:

    Fast vägrar lite ge upp ännu. Ingen mer ordentligt blödning. Så väntar på den.. Blir nog ä inhandla test idag igen om int blödningen kommit igång under dagen.


    Men det behöver det inte vara! Kan du inte lägga upp en bild på det så kan vi hjälpas åt? Håller tummarna nu
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-09 06:37:33 följande:

    Men det behöver det inte vara! Kan du inte lägga upp en bild på det så kan vi hjälpas åt? Håller tummarna nu


    Kan int av nån konstig anledning int lägg upp via telefon. Men tror nog d e över har en sån känsla. Men så sjuka bröstvårtor å int hela bröst som d brukar
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-09 07:00:45 följande:

    Kan int av nån konstig anledning int lägg upp via telefon. Men tror nog d e över har en sån känsla. Men så sjuka bröstvårtor å int hela bröst som d brukar


    Men har det kommit mer blod eller är det helt slut?

    Du får hålla oss uppdaterade! Håller i alla fall tummarna för dig!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!