• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • öland88

    va konstigt att bilden inte syns. 

    detta kort är från i morse


    och detta är ifrån nu ikväll.. Detta gav utslag direkt. 



    Jag tror att jag skulle haft mensen igår men den är oregelbunden och min app på mobilen försvann när jag nollställde mobilen. 

  • lillmysan
    öland88 skrev 2018-03-13 19:13:10 följande:

    va konstigt att bilden inte syns. 

    detta kort är från i morse

    och detta är ifrån nu ikväll.. Detta gav utslag direkt. 

    Jag tror att jag skulle haft mensen igår men den är oregelbunden och min app på mobilen försvann när jag nollställde mobilen. 


    Positivt ju! Grattis :)
  • öland88
    lillmysan skrev 2018-03-13 19:19:15 följande:
    Positivt ju! Grattis :)

    tack! Hoppas de stämmer hela vägen. 
    Men med de sen i morse så försvann strecket när de torkade men när man håller de vid en lampa så syns det iaf. ska de vara så? 

  • YaseminL
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-13 18:59:33 följande:
    Kanske, men har en känsla av att det inte är nåt..

    Har i alla fall köpt ett RFSU testa tidigt, som jag tänkte ta i morgon.

    Min mens är beräknad till 15/3.

    Jag tar också b-vitaminer :)

    Brukar du ha pms?
    Samma här  
    Åh!! Du får uppdatera Är så nyfiken!! 
    Då är du två dagar före mig. 
    Ja, brukar få jätteont i brösten, mensvärk över en vecka innan mens, inte jätteroligt humör osvosv.. Haha 
    Brukar du ha pms?
  • YaseminL
    öland88 skrev 2018-03-13 19:13:10 följande:

    va konstigt att bilden inte syns. 

    detta kort är från i morse


    och detta är ifrån nu ikväll.. Detta gav utslag direkt. 



    Jag tror att jag skulle haft mensen igår men den är oregelbunden och min app på mobilen försvann när jag nollställde mobilen. 


    Ser positivt ut!! Vågar mig på ett grattis Jag har aldrig fått ett andra streck ens och med tanke på att du fått två test med två streck säger en hel del
  • öland88
    YaseminL skrev 2018-03-13 19:26:12 följande:
    Ser positivt ut!! Vågar mig på ett grattis Jag har aldrig fått ett andra streck ens och med tanke på att du fått två test med två streck säger en hel del
    tack, hoppas lillen vill stanna bara så barnen här hemma får de efterlängtade syskonet. 
  • Anonym (Nina)
    YaseminL skrev 2018-03-13 19:24:38 följande:

    Samma här  

    Åh!! Du får uppdatera Är så nyfiken!! 

    Då är du två dagar före mig. 

    Ja, brukar få jätteont i brösten, mensvärk över en vecka innan mens, inte jätteroligt humör osvosv.. Haha 

    Brukar du ha pms?


    Ja, jag brukar också få mensvärk en vecka innan mens och sämre humör. Ont i brösten får jag aldrig.

    Klart jag uppdaterar i morgon!
  • Anonym (Nina)
    öland88 skrev 2018-03-13 19:13:10 följande:

    va konstigt att bilden inte syns. 

    detta kort är från i morse

    och detta är ifrån nu ikväll.. Detta gav utslag direkt. 

    Jag tror att jag skulle haft mensen igår men den är oregelbunden och min app på mobilen försvann när jag nollställde mobilen. 


    Ser positiva ut tycker jag!

    Grattis!
  • Sommaren12

    Hej, jag är tillbaka. Behövde en paus, eller eg tänkte jag skrota familjeliv helt, men jaja kunde inte hålla mig borta.

    Ligger här med äl-smärtor, sån jag får när ägget verkligen släpper. Gör grymt ont. Tacksam för det eftersom jag inte haft nån tydlig värk senaste tre gångerna och blev orolig. Problemet är bara att sambon inte e hemma :( och imorgon ska jag jobba så känns ju som vi inte får fler chanser. Igen!! Varför blir det så gång på gång? Vi hade sex igår kväll, alltså 25h innan ägget släppte nu. Hoppas verkligen det räcker.

    Bim 25/3.

  • Anonym (Nina)
    Sommaren12 skrev 2018-03-14 00:57:07 följande:

    Hej, jag är tillbaka. Behövde en paus, eller eg tänkte jag skrota familjeliv helt, men jaja kunde inte hålla mig borta.

    Ligger här med äl-smärtor, sån jag får när ägget verkligen släpper. Gör grymt ont. Tacksam för det eftersom jag inte haft nån tydlig värk senaste tre gångerna och blev orolig. Problemet är bara att sambon inte e hemma :( och imorgon ska jag jobba så känns ju som vi inte får fler chanser. Igen!! Varför blir det så gång på gång? Vi hade sex igår kväll, alltså 25h innan ägget släppte nu. Hoppas verkligen det räcker.

    Bim 25/3.


    Välkommen tillbaka!

    Ja det är ju typiskt att ägglossningen inträffar vid mindre bra tillfällen...

    Men jag tror säkert att det räcker med dagen innan, spermier brukar väl oftast leva kvar 3 dygn åtminstone?

    Här kan jag inte sova, såklart... Ska testa i morgon när jag vaknar, bim -1.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!