• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Sommaren12
    lillmysan skrev 2018-03-14 06:14:03 följande:

    Vad tror ni? Först tänkte jag ?måste va fel på tester? vågar inte riktigt tro på det..


    Det ser positivt ut! Grattis! :)
  • Sommaren12
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-14 01:16:59 följande:

    Välkommen tillbaka!

    Ja det är ju typiskt att ägglossningen inträffar vid mindre bra tillfällen...

    Men jag tror säkert att det räcker med dagen innan, spermier brukar väl oftast leva kvar 3 dygn åtminstone?

    Här kan jag inte sova, såklart... Ska testa i morgon när jag vaknar, bim -1.


    Tack! Jag hoppas verkligen det räcker, känns så klent bara.

    Spännande! Inväntar resultat av ditt test. :)
  • Saima17

    Happ.. Som ja gissa.. Ännu en månad utan positivt äl.. Älflytningarna kom å gick snabbare än snabbast.. Fast ja vet.. Så nånstans finns d allti den där dumma tanken att men kanske den här mån att d sku lyckas bli äl..Att man kanske känner nåt litet tecken.. Ont eller svullen lr nå.. Å så e man nere på botten å ruta 1 igen. Kunde int bm bara gett mj hormoner direkt efter blodprover att d sku hända nåt. Men me min "tur" e d väl nå värre.. usch så nere idag.. Ska lämna av sambon på jobb.. Min arm e riktit åt h*lvette.

    Men alla känslor går väl över å släpper taget mer å mer för varje gång.

  • lillmysan
    öland88 skrev 2018-03-14 06:43:21 följande:

    Vågar jag tro testerna nu ?!

    Dom två första är sen igår och dom två undre är ifrån nu på morgonen.


    Oj vilken skillnad på cl o stickorna!!
  • Sommaren12
    öland88 skrev 2018-03-14 06:43:21 följande:

    Vågar jag tro testerna nu ?!

    Dom två första är sen igår och dom två undre är ifrån nu på morgonen.


    Grattis!! :)
  • YaseminL
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-14 12:48:29 följande:

    Här var testet negativt tyvärr :(


    Tappa inte hoppet! Sålänge inte mensen kommer så!! <3
Svar på tråden Följas åt till ett plus!