• Kia82

    Bf juni-18

    Väntar mitt 5:e barn med bf 15 juni, är alltså nu i vecka 18 eller 17+2.

    Någon som vill följas åt?

  • Svar på tråden Bf juni-18
  • Kia82
    PS76 skrev 2018-01-16 06:11:58 följande:

    Hej, följer gärna med er här. Bf 9 juni, och vi gjorde rul i fredags. Vi verkar vara ett par av få som inte tänker ta reda på kön ???? Det är mitt första barn o sambons tredje, han har 2 vuxna barn. Skälv hade jag gett upp möjligheten att få bli mamma så det känns som ett under att äntligen få bära på ett litet liv ?


    Grattis och välkommen till tråden! Då är du än sålänge först ut med bf av oss i tråden. Spännande att inte veta könet fast jag själv är alldeles för nyfiken.
  • Kia82

    Jag har börjat att få tillbaka den där överväldigande tröttheten som man har i början av graviditeten. Jag är trött konstant från morgon till kväll och funderar nu på allvar att gå och lägga mig, klockan är drygt 19.00. Jag äter järn, b -och d-vitamin så tror inte eller det borde väl inte vara någon brist där? Ska till bm nästa gång den 25/1 så får höra med henne då vad hon tror,

    En dag kvar till Rul, längtar!

  • Kia82
    Dhassan skrev 2018-01-17 00:03:04 följande:

    Vad hände på rul??


    Om det är mig du frågar så är ultraljudet först imorgon förmiddag.
  • Dhassan

    Är så intresserad håll dig uppdaterad men vad känner du det är för kön?? Jag själv känner att det är en pojke får redan på den 30 får se om mins känslor hade rätt

  • Kia82
    Dhassan skrev 2018-01-17 17:07:49 följande:

    Är så intresserad håll dig uppdaterad men vad känner du det är för kön?? Jag själv känner att det är en pojke får redan på den 30 får se om mins känslor hade rätt


    Jag tror att det är en pojke men min man tror på en flicka. Vi har tre flickor och en pojke nu så det är väldigt spännande. Jag uppdaterar imorgon.
  • EmZinny

    Hej

    Jag har bf den 7 juni, vi var på RUL i måndags och allt såg bra ut, såg hur hon öppnade munnen och kliade sig i huvudet, fantastisk känsla att se sitt barn. Detta är min tredje och har moderkakan i framvägg, det hade jag inte med de andra två. Är i v.19+5 och känner inte så mkt sparkar ännu.

  • Kia82

    Nu har vi varit på Rul och allting såg kanon ut. Jag blev förflyttad från 15/6 till 12/6 så är idag i vecka 19+1. Och det var som jag misstänkte, en POJKE! ????

    Nu kan jag äntligen börja shoppa i ?rätt? färger.

  • SofieJ
    Kia82 skrev 2018-01-18 12:32:30 följande:

    Nu har vi varit på Rul och allting såg kanon ut. Jag blev förflyttad från 15/6 till 12/6 så är idag i vecka 19+1. Och det var som jag misstänkte, en POJKE! ????

    Nu kan jag äntligen börja shoppa i ?rätt? färger.


    Åh så spännande! Skönt att allt var som det ska :D
Svar på tråden Bf juni-18