• Videung7634

    Mina första år-bok. Vilken är bäst?

    Har ni någon bok som ni är väldigt nöjd med? Vill gärna ha mycket förberett, att bara fylla i och sätta dit bilder men gärna plats att skriva själv också.

    Tips önskas :)

  • Svar på tråden Mina första år-bok. Vilken är bäst?
  • Moorii

    Jag har Elsa Beskow-boken, den tycker jag är bra, men har inget att jämföra med :)

  • Videung7634
    Moorii skrev 2018-01-26 06:58:52 följande:

    Jag har Elsa Beskow-boken, den tycker jag är bra, men har inget att jämföra med :)


    :) Har den förslag på bilder att sätta in och olika "fylla-i-rutor"?
  • Jmlwc

    Oj det finns så många olika. Har haft olika till alla mina 3 barn. Mitt tips är att gå och kolla på några stycken och ta den som känns bäst. Ska snart ge mig ut och kolla på en till min fjärde. Vill bara se om det är en pojke eller flicka först:) Lycka till!

  • Moorii
    Videung7634 skrev 2018-01-26 07:04:23 följande:

    :) Har den förslag på bilder att sätta in och olika "fylla-i-rutor"?


    Det har den :) "ditt första ord", "lekar du gillade" etc, många rutor för bilder, hand- och fotavtryck och så.
  • Iowhannah


    Den här har vi till första barnet (andra kommer nog få samma om jag hittar den igen). Den börjar redan innan förlossningen och går till tvåårsdagen. Mest fokus ligger på första året.
  • wibblywobbly
    Iowhannah skrev 2018-01-26 12:04:41 följande:
    Den här har vi till första barnet (andra kommer nog få samma om jag hittar den igen). Den börjar redan innan förlossningen och går till tvåårsdagen. Mest fokus ligger på första året.
    Jag har också denna - superfin bok!
  • Videung7634
    Iowhannah skrev 2018-01-26 12:04:41 följande:

    Den här har vi till första barnet (andra kommer nog få samma om jag hittar den igen). Den börjar redan innan förlossningen och går till tvåårsdagen. Mest fokus ligger på första året.


    Låter som en idé :)
  • missjenny89

    Jag har den här boken till min dotter :) superfin och personlig, man kan skräddarsy den själv genom att sätta in olika blad i pärmen. finns också tomma blad man kan sätta in och klistra in foton o annat på www.forstaboken.se

Svar på tråden Mina första år-bok. Vilken är bäst?