• Baraentilligen

    BIM MARS 2018

    Hej!

    Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

  • Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Jagvetdåinte
    niiskuneiti skrev 2018-03-04 18:37:16 följande:

    Jag borde ha bim idag, kanske imorgon. Vad tror ni om det här? Jag har inte använt cb förr..


    Tycker först det såg neg ut men zoomade in å tycker jag kan ana en linje? Lite mer gråaktig än blå men är ju tidigt än. Kanske vänta tre dagar till å tests innan du tar ut glädje i förskott?
  • niiskuneiti
    Jagvetdåinte skrev 2018-03-04 19:07:08 följande:

    Tycker först det såg neg ut men zoomade in å tycker jag kan ana en linje? Lite mer gråaktig än blå men är ju tidigt än. Kanske vänta tre dagar till å tests innan du tar ut glädje i förskott?


    Jag vågar inte ta ut nåt i förskott. Lite fundersam bara. Får vänta ett par dagar å se igen :)
  • carnations
    niiskuneiti skrev 2018-03-04 18:37:16 följande:

    Jag borde ha bim idag, kanske imorgon. Vad tror ni om det här? Jag har inte använt cb förr..


    Jag tycker mig kunna se en skugga :)
  • Asale

    Lekba: Jag bor inte i Sverige just nu så jag har inte tillgång till ett CB test tyvärr. Önskar att jag hade det...

    Och har inte hittat något testa tidigt test heller.

    Så man tager vad man haver.

  • bastamamman1

    Äl + 10, tycker plötsligt mina vårtgårdar ser större ut och har fått en 1,5 cm * 2 cm stor rödare fläck på en av dem, på utsidan, nertill. Nån som känner igen?

  • Loven

    Hej!

    Hoppar in här då jag löst i tråden i ca:1v

    BIM 10/3. Har en dotter som är född 2016 sedan innan. Hon är ett ?IVF? barn men nu vet i tusan om vi inte lyckats utan hjälp!

    Jag har spänningar i livmodern, sjukt svullen och känner dofter extremt väl (tycker inte att det luktar illa utan mer att jag uppmärksammar dofter jag inte känt tidigare).

    Vi har inbokat uppstarts möte för ny IVF start 12/3 så skulle vara så jäkla skönt att kunna ringa och avboka tiden.

    Har läst runt på tidiga symptom, antagligen varje sida på nätet men känns som de flesta inte anser att man kan känna något så tidigt som någon dag efter äl.

    Vad anser Ni?

  • bluegrass
    Niila skrev 2018-03-04 17:06:02 följande:
    Wow! Hittade bilden:) Är ju helt klart ett plus! Grattis!! Åh nu fick du upp mina förhoppningar när du skrev att du har alla symptom jag skrev om XD. Berätta mer!
    Tre goa ungar 03, 09, 11??
    Tack!! Vågar inte tro på det helt än, men jag börjar iaf tänka att jag nog faktiskt är gravid!

    Jag är sedan ca en vecka illamående av och till ( men svagt), precis som du lätt ömmande bröst, men mindre än tidigare graviditeter. Och jag har också molvärk och ilningar i nedre delen av magen. Känner mig spänd och uppblåst i nedre delen av magen också.
    Annars känner jag inget speciellt. Inte särskilt trött eller arg än, vilket jag brukar bli!

    Jag har testat varje dag sedan BIM-6. Helt neg fram till igår på BIM-1 då man anade en extremt svag skugga som jag inte trodde var ngt. Har testat tydligt pos tidigare än så minna tidigare graviditeter, så jag trodde inte jag var gravid.
    När ska du testa nästa gång?
    Såg att du har tre barn sedan tidigare. Kul! För oss blir det också vår nr fyra om allt går väl!
  • Lindsey77
    bastamamman1 skrev 2018-03-04 16:26:06 följande:
    Wow, snacka om erfarenhet :). Ok - men hur är det när du har pms då? Jag brukar få jätteömma och stora bröst då.
    Nej, de är lika mjuka, degiga & små som vanligt vid pms. :) Dock blir de lite snyggare, fastare och större ju längre jag är gravid, ha ha. Synd att jag inte får behålla dem när jag sen tappar i vikt.

    Nu är jag gravid i vecka 4+2, känner absolut ingenting i brösten. Hade pms veckan före som vanligt. Fast jag känner mig fortfarande på lite dåligt humör. Inte van vid detta längre då jag slapp pms när jag hade hormonspiral...
  • Liten 2018

    Sista dagen för mens och nu får jag ladda för ny ÄL. Har sånt jäkla retligt å tjurigt humör idag, hatar när det svajjar. Inte nog att jag ska ha kolla på när det är bäst å ligga jag ska stå ut med humöret under tiden. Hatar alla hormonell gupp en kvinna ska stå ut med. Men vet ni, jäkligt skönt å städa ur sig en del av ilskan ;)

    Ha en bra söndag så får vi icke gravida ladda om :D

  • Niila
    bluegrass skrev 2018-03-04 19:49:29 följande:

    Tack!! Vågar inte tro på det helt än, men jag börjar iaf tänka att jag nog faktiskt är gravid!

    Jag är sedan ca en vecka illamående av och till ( men svagt), precis som du lätt ömmande bröst, men mindre än tidigare graviditeter. Och jag har också molvärk och ilningar i nedre delen av magen. Känner mig spänd och uppblåst i nedre delen av magen också.

    Annars känner jag inget speciellt. Inte särskilt trött eller arg än, vilket jag brukar bli!

    Jag har testat varje dag sedan BIM-6. Helt neg fram till igår på BIM-1 då man anade en extremt svag skugga som jag inte trodde var ngt. Har testat tydligt pos tidigare än så minna tidigare graviditeter, så jag trodde inte jag var gravid.

    När ska du testa nästa gång?

    Såg att du har tre barn sedan tidigare. Kul! För oss blir det också vår nr fyra om allt går väl!


    Hihi Låter ju som e x a k t samma symptom..! Lustigt att du skriver om spänd och uppblåst. Gått på toan lite akut tre gånger idag och min mage är så svullen att jag ser ut som om jag vore i fjärde månaden :P Hur har dina flytningar sett ut? Och hur gamla är dina barn?:)
    Tre goa ungar 03, 09, 11
Svar på tråden BIM MARS 2018