• Anonym (snygga män)

    Varför bryr män sig så lite om kläder och utseende generellt?

    Speciellt när det är så viktigt för oss kvinnor som ni så gärna vill ha?

    Det är riktigt deprimerande  speciellt om man söker lite mognare killar. Kläder gör mannen;)

  • Svar på tråden Varför bryr män sig så lite om kläder och utseende generellt?
  • Pussan
    Anton Chigurh skrev 2018-03-04 15:06:41 följande:
    Sicket JÄVLA sketsnack. Herre.....Jävla.....GUD alltså. Du får fan skärpa till dig, Yootoo. Ordentligt. Maken till dynga var det längesen jag skådade. Väldigt längesen. Jaja, lite tillfällig sinnesförvirring kan ju drabba även den bästa, se bara på Ture Nässén...!

    Så du ÄR INTE ensam, Yootoo. En tröst, måhända, i sammanhanget. Hoppas jag.

    Kvinnor väljer kläder/sminkar sig utifrån andra kvinnors tycke och smak, JA. Men det handlar tamejfan lika mycket(minst)om vad männen hon möter tycker. Och då menar jag inte att kvinnor är ute efter att männen skall sukta efter att......idka sexuella(och i vissa prästers ögon)oanständiga.......handlingar. Med kvinnan ifråga. NÄ. Kvinnor vill kort och gott se bra ut i sin medmänniskors ögon. Och det innebär att kvinnan klär sig, OCH sminkar sig, snyggt för att göra ett någorlunda propert intryck på andra kvinnor. OCH ANDRA MÄN.....

    Nu behöver man inte vara professor i retorik för att förstå att du skriver som du gör ENBART för att provocera, Yootoo....!

    Att jag lägger tid på att svara dig, det beror endast på att jag är så jävla snäll och tänker på alla FAMILJELIVSMEDLEMMAR som faktiskt tror att du menar allvar.

    Ren välgörenhet från min sida. Således.

    Mvh //Anton
    Du är utan konkurrens den som uttrycker dig mest omoget på hela FL. Direkt patetiskt att inte kunna skriva ett inlägg utan en strid ström av svordomar och invektiver. Det finns nog knappast någon som tar dig på allvar.
  • Anton Chigurh
    Pussan skrev 2018-03-08 23:10:39 följande:

    Du är utan konkurrens den som uttrycker dig mest omoget på hela FL. Direkt patetiskt att inte kunna skriva ett inlägg utan en strid ström av svordomar och invektiver. Det finns nog knappast någon som tar dig på allvar.


    Det är väl därför jag är så omåttligt populär. Vilket jag är. Och det vet du att jag är.

    Och jo, fler än du vill veta om, Pussan, tar mig på allra största allvar.

    Fast du har varit med så länge. Så det VET du redan. Sååå, du kan lägga ner dina patetiska försök här. Du har redan förlorat mot mig. Innan jag ens börjar ge igen på allvar.

    Jag är helt enkelt bättre än jag vet.....!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Pussan
    Anton Chigurh skrev 2018-03-08 23:32:11 följande:
    Det är väl därför jag är så omåttligt populär. Vilket jag är. Och det vet du att jag är.

    Och jo, fler än du vill veta om, Pussan, tar mig på allra största allvar.

    Fast du har varit med så länge. Så det VET du redan. Sååå, du kan lägga ner dina patetiska försök här. Du har redan förlorat mot mig. Innan jag ens börjar ge igen på allvar.

    Jag är helt enkelt bättre än jag vet.....!
    Bra gjort! Fem hela rader utan svordomar. Det finns kanske hopp i alla fall
  • Anonym (Ovädersmannen)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-03-08 22:40:04 följande:
    Vad skulle det vara för mening med det?
    Det spelar väl ingen roll vad det skulle vara för mening. Folk klär sig för sin egen skull också, de är kanske självcentrerade eller tycker om det helt enkelt.
  • Anonym (Robban)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-03-08 22:41:40 följande:
    Ja, en man som försöker se hipp ut är patetiskt.
    Det tycker inte jag. Jag tycker det är skitkul med alla olika klädstilar så länge bäraren verkligen försöker förmedla något av en personlig stil.
    Det enda som stör mig är folk som går i slafsiga mjukisbrallor och trasiga kläder... Luvtröjor med luvan uppe är väl inte heller nån favvo...  högerextremister i bomberjackor o höga kängor är väl inget som jag tycker om att se heller. Men dom har ju nästan tagit slut. Men då är det ju egentligen inte klädstilen som stör utan mer de samhällsgrupperingar som man väljer att tillhöra. Kläder är ju faktiskt ofta en uniform som man använder för att visa vilken "grupp" man tillhör.
  • villbusa
    Pussan skrev 2018-03-08 23:00:30 följande:

    Du ska inte raka dig så mycket. Skägg är manligt och sexigt...


    O absolut en av de läskigaste trenderna jag känner till.... svettigt kliar o allmänt otrevligt med massa hår i ansiktet.. nej för mig är det trimmer på skallen o hyvel på hakan oavsett vad andra tycker. Det är min stil.....
  • Anonym (Olika)
    villbusa skrev 2018-03-09 11:48:02 följande:

    O absolut en av de läskigaste trenderna jag känner till.... svettigt kliar o allmänt otrevligt med massa hår i ansiktet.. nej för mig är det trimmer på skallen o hyvel på hakan oavsett vad andra tycker. Det är min stil.....


    Den anledningen kan inte en kvinna ange om hon rakar sig mellan benen. Då tror ingen henne.
  • Anonym (Ovädersmannen)
    Pussan skrev 2018-03-08 23:00:30 följande:
    Du ska inte raka dig så mycket. Skägg är manligt och sexigt...
    Usch  nej, den här skäggtrenden... avskyr den verkligen. Vart kommer den ifrån? Hillbillis från USA??  
  • villbusa
    Anonym (Ovädersmannen) skrev 2018-03-09 14:52:13 följande:

    Usch  nej, den här skäggtrenden... avskyr den verkligen. Vart kommer den ifrån? Hillbillis från USA??  


    Förmodligen o kanske inslag från Mellanöstern... skulle aldrig låta mitt skägg växa ..
  • Anonym (Gulligt värre)
    Pussan skrev 2018-03-08 23:10:39 följande:

    Du är utan konkurrens den som uttrycker dig mest omoget på hela FL. Direkt patetiskt att inte kunna skriva ett inlägg utan en strid ström av svordomar och invektiver. Det finns nog knappast någon som tar dig på allvar.


    Ja och det är ju inte första eller sista gången heller som det sker.

    (och jag är en kille som bryr mig om kläder och utseende, inte för npgon annans skull än min egna)
Svar på tråden Varför bryr män sig så lite om kläder och utseende generellt?