• Nandez

    Robinson 2018

    Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

  • Svar på tråden Robinson 2018
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-06-17 14:05:32 följande:
    Jag har två holkar på framsidan i en ek. När jag rensade holkarna i våras ( vårstädade) så visade det sig att bona va byggda nästan bara av hundhår, haha:) jag borstar Monstret vid fällperioder o lägger håret i buskarna:))
    Vad gör ni för nåt? Jag sitter med ett rejält ryggskott o väntar på åska o regn :))
    Jag har precis kommit hem, har varit hela lördagen hos min dotter med familj då vi firat min dotters födelsedag.
    Blev grillat, kubbspel och fika med tårta och smörgåstårta.

    Det har regnat väldigt mycket i dag, men nu ser det ut som solen kommer fram.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-06-17 15:12:07 följande:

    Jag har precis kommit hem, har varit hela lördagen hos min dotter med familj då vi firat min dotters födelsedag.

    Blev grillat, kubbspel och fika med tårta och smörgåstårta.

    Det har regnat väldigt mycket i dag, men nu ser det ut som solen kommer fram.


    Åhh.. smörgåstårta... hur gammal är din dotter? Min är 28 :)
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 15:04:21 följande:
    Jag plockar lite i växthuset. Det är roligt för nu börjar de komma upp:) problemet är bara att jag som vanligt har sått för mycket så jag vet inte vad som är vad. Det är sommarmalvor, rödmalvor, rävsvansar o allt möjligt. Har du några favoritblommor? Ja måste nog säga att mina absoluta favoriter är sommarmalva. Men jag älskar dem alla:)
    Det är mysigt att pyssla med blommo. Jag har en favorit och det är blomsterkrasse, dom blommar så fint nu.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-06-17 15:12:07 följande:
    Jag har precis kommit hem, har varit hela lördagen hos min dotter med familj då vi firat min dotters födelsedag.
    Blev grillat, kubbspel och fika med tårta och smörgåstårta.

    Det har regnat väldigt mycket i dag, men nu ser det ut som solen kommer fram.
    Det låter mysigt.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 15:41:00 följande:
    Nu ska jag åka till havet en sväng så mitt Monster får simma:) ingen åska än..
    Låter härligt, är monstret en hund?
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-17 16:44:46 följande:

    Låter härligt, är monstret en hund?


    Jaa, o hon älskar att simma:) men när jag stod där o slängde ut pinnar så började det att ösregna o sen började det att hagla, haha o exet hade åkt därifrån så där stod jag i ösregn. I en ylletröja !

    Huvudsaken är att hunden får simma :))))
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-17 16:42:29 följande:

    Det är mysigt att pyssla med blommo. Jag har en favorit och det är blomsterkrasse, dom blommar så fint nu.


    Har du provat Fjärilskrasse? Jag började med den förra sommaren o jag blev sååå kär. Den är underbar o blir hur stor som helst. Den har massor av små söta gula blommor och bladen ser ut som bebishänder:) den gav massor av frön så den har jag i år också
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-06-17 15:39:55 följande:
    Åhh.. smörgåstårta... hur gammal är din dotter? Min är 28 :)
    Ja jag gjorde smörgåstårta och dottern gräddtårta. Hon är 37.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 17:15:40 följande:
    Jaa, o hon älskar att simma:) men när jag stod där o slängde ut pinnar så började det att ösregna o sen började det att hagla, haha o exet hade åkt därifrån så där stod jag i ösregn. I en ylletröja !
    Huvudsaken är att hunden får simma :))))
    Det var inget vidare, du får värma dig ordentligt så du inte blir sjuk. Allt för hunden
Svar på tråden Robinson 2018