• Anonym (Hallå)

    Små tuttar

    Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

  • Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (Ture) skrev 2018-05-25 20:06:38 följande:
    Okej! Det är alltså så..
    Då förstår jag inte varför användare lägger upp bilder om dom har för avsikt att radera dom nästan omgående. Visste heller inte att det var möjligt att radera/editera inlägg här. Jag har inte hittat den funktionen, men det kanske enbart är möjligt med filer då..
    Anonym (hondjur) skrev 2018-05-25 20:12:27 följande:
    Det är moderatorerna som tar bort bilderna inte användarna själv. Man kan inte tag bort något som medlem.
    En del bilder har blivit raderade   och andra har användaren själv tagit bort.
    Om man går in på gamla familjeliv så kan man radera bilderna i sitt bildgallerier så vist går det att ta bort bilderna om man vill det   

  • Anonym (hondjur)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-05-25 20:26:01 följande:
    Anonym (hondjur) skrev 2018-05-25 20:12:27 följande:
    Det är moderatorerna som tar bort bilderna inte användarna själv. Man kan inte tag bort något som medlem.
    En del bilder har blivit raderade   och andra har användaren själv tagit bort.
    Om man går in på gamla familjeliv så kan man radera bilderna i sitt bildgallerier så vist går det att ta bort bilderna om man vill det   

    Visste inte att man kunde radera på gamla familjeliv. Varför har de tagit bort en sådan viktig funktion tro? Och hur går man in där?
  • Fritz08
    Anonym (hondjur) skrev 2018-05-25 20:47:27 följande:

    Visste inte att man kunde radera på gamla familjeliv. Varför har de tagit bort en sådan viktig funktion tro? Och hur går man in där?


    Du kan hitta en knapp på den här sidan.

    Tror den finns längs ner på startsidan

    Nya Familjeliv verkar ha avslutat sitt ?bygge? av websidan. Därför går det inte att lägga in bilder mm.
  • Anonym (hondjur)
    Fritz08 skrev 2018-05-25 20:54:17 följande:
    Du kan hitta en knapp på den här sidan.

    Tror den finns längs ner på startsidan

    Nya Familjeliv verkar ha avslutat sitt ?bygge? av websidan. Därför går det inte att lägga in bilder mm.
    Tack ska kolla!
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (hondjur) skrev 2018-05-25 21:01:08 följande:
    Tack ska kolla!
    Så här ser sidan ut och klickar då denna som jag har ringat in med rött så kommer du till bildgalleriet 



  • Hannibal
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-05-25 19:41:31 följande:

    Det är nog användaren som har raderat sina bilder för mina bilder är kvar


    Jag fick då fan inte radera mina bilder. Har tre bilder i en tråd och bad om att de skulle tas bort. Men tydligen sitter det nån efterbliven fascist moderator och gör egna helt godtyckliga bedömningar av vilka som får ta bort sina bilder (kvinnor) och vilka som skall ignoreras..
  • killen

    Tror det är någon som visat för mkt i de öppna trådarna då raderar admin /mod alla trådar även de slutna på bilder...

  • PerAhlm
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-05-30 21:19:09 följande:

     


     


     


     


     


     


     


    Fina.
  • KattenTom
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-05-30 21:19:09 följande:

     

     

     

     

     

     


    Vilka fina tuttar
Svar på tråden Små tuttar