• Anonym (Maserati)

    Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?

    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?

  • Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?
  • Beardtroll
    Anonym (Sanna) skrev 2021-06-19 13:47:35 följande:

    Inget intresse för vilken bil killen har så välj en du gillar. Men skulle inte gilla en vräkig suv, dom känns för medelålders män med små snoppar och impotensproblem


    Nu är jag medelålders och inte särskilt tilltaget utrustad.

    (Kanske mer typ medel med ca 17cm men rätt smal)

    Men jag åker ofta 4x4 pickup och skulle ha använding av SUV som "familjebil". Mycket av mina resor görs på dåliga vägar. Inte sällan oplogade skogsbilvägar. En "vanlig" bil tar sig mer eller mindre inte fram där jag ofta kör.

    Så val av bil hänger inte på att glänsa för grannar eller imponera på kvinnor. Val av bil görs av rent praktiska skäl. För att få plats med mina hundar och kunna ta sig fram dit jag ska.

    Sen hobby bil, har jag endast för jag själv tycker om dom. Som bonus har jag noterat att kvinnor efter en åktur, ofta är sugen på en annan typ av åktur.
  • Anonym (Aha)
    Anonym (Inte bil...tanks!) skrev 2021-06-19 11:19:05 följande:

    :D Hittar du en madam som älskar bilar, pratar om bilar, jobbar med bilar, älskar att meka med bilar och har jättemånga killkompisar som delar samma intresse så kan du nog kallt räkna med att hon är lesbisk ja. Möjligtvis att hon fått för sig att låtsas vara bisexuell för att hon vill ha någon att prata om bilar med.


    Nej håller fortfarande inte med, det finns familjer som har föräldrar som gillar bilar, bara för det betyder det inte att de blir lesbiska för att de fortsätter ha samma intressen som deras föräldrar.
  • Anonym (Klart)
    Pussan skrev 2021-06-20 09:14:11 följande:

    Det är ju klart coolast att knulla i en öppen cab


    Mitt på dagen in public
  • Anonym (T6)
    Jontemyra skrev 2021-06-20 21:42:16 följande:

    Vem fan vill pippa i en bil?

    Hoppa upp på min cykel så blir det åka av


    Lite svårare att pippa på en cykel.
  • Pussan
    Anonym (Klart) skrev 2021-06-20 09:21:13 följande:
    Mitt på dagen in public
    Ja! Det har jag gjort, så j-a hett!
    Det hade jag drömt om länge och förra sommaren fick jag chansen. Har sällan varit så blöt som då.
  • Bastardised
    Anonym (Maserati) skrev 2018-04-17 20:28:34 följande:

    Hej snyggingar!

    Jag är killen med kosing som vill ligga mer och är på väg att byta bil.

    Vad är hett för er tjejer?

    Italienskt, tyskt, brittiskt eller va får er att gå igång?

    Cabriolet ska det väl vara i sommar?

    Hjälp mig, vilken bil har högst knullpotential?


    Det är definitivt Italienska kapitalbilar som drar till sig den typen av tjejer du söker. Jag förvånas varje gång jag lånar eller färdas i någon av min väns fullblod över den (ytliga) uppmärksamheten man får. 


     

  • Jontemyra
    Anonym (T6) skrev 2021-06-20 21:44:20 följande:

    Lite svårare att pippa på en cykel.


    Pippa? Vi ska bara åka! Det bär sedan iväg ut på blomstersängarna...där sår jag mina frön bland yppiga brön.
  • Anonym (Aha)

    Hur är det annars med moped bilar förutom att det kan vara trångt, de låter för mycket för mig, men jag har inget emot ljudet från en moped eftersom man sitter inte instängt på samma sätt, man kanske kan öppna fönstren, men vibrerar de eller låter de bara i onödan exempelvis en Toyota Aygo?

Svar på tråden Tjejer - vilken bil har hög knullpotential?