• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • Milian03
    Isavanna1 skrev 2018-06-02 10:20:55 följande:

    God morgon!

    Kommer säkert bli en bra dag ändå trots illamående. Jag ska stänga om hagen till fåren så vi kan släppa ut dem där. Passa på att njuta av solen och kanske få lite färg, haha.

    Alltså, förutom kraftig mensvärk och rosa flytningar mår jag precis som vanligt. Inga ömma eller svullna bröst, inget illamående, inga problem med lukter. Jag känner mig inte det minsta gravid så jag börjar tvivla på att jag är det. Tror ni jag kan tjata mig till ett tidigt vul? typ i v7?


    Jag känner typ ingenting jag heller. Tror det är normalt.
    BF 190209
  • Isavanna1
    Stellitsa skrev 2018-06-02 19:12:44 följande:

    Hej allihopa!

    Och grattis till alla plus! ????

    Jag plussade 31/5, enligt app BF 7/2.

    Men jag ska tigga till mig ett tidigt vul i vecka 8 då våran förra graviditet (förra året i mars), aldrig tog fart. Hjärtat slog inte och det hade fäst lite väl långt ner (ägget). Så fick göra abort då min kropp inte heller stötte bort det självmant.

    Vi har försökt i 11 år och detta är vårat andra plus. Därför vågar vi inte heller vara överlyckliga ännu ???? vi får se på det tidiga vulet om det sitter där det ska och hjärtat slår, så kanske det släpper lite.


    Fy vad jobbigt, jag upplevde samma i januari, tidigt vul inget hjärta två veckors plåga sen ett nytt med samma resultat. Sjukhuset dagen efter och nytt vul. Fick tabletter med hem för jag vägrade vara där och ta dem. Nytt besök en vecka senare, det satt kvar så ny behandling hemma. Och äntligen blev jag av med det. Hoppas det går vägen denna gången för oss alla!
  • cassandrah
    Isavanna1 skrev 2018-06-02 11:34:38 följande:

    Förresten, en jätte mysig sak jag vill dela med mig av...

    När jag väntade yngsta dotter född 2012 gick jag med i en liknande grupp som denna. Efter att barnen var födda flyttade vi till fb, många av dem mammorna har jag fortfarande kontakt med både privat och i gruppen. Dem tjejerna är dem enda förrutom min man som vet om min ma och denna graviditeten. 


    Ja jag har en underbar fbgrupp med sonen som vi fortfarande skriver massor i. Alla skriver väldigt privat i den gruppen så man blir väldigt tighta fast man inte ses. Har iofs träffat två av mina bästa vänner via den gruppen :) Det finns ju en hemlig fbgrupp nu också! Gå med! :)
  • Sarah1979

    Vad heter fb gruppen?


    cassandrah skrev 2018-06-03 08:50:50 följande:

    Ja jag har en underbar fbgrupp med sonen som vi fortfarande skriver massor i. Alla skriver väldigt privat i den gruppen så man blir väldigt tighta fast man inte ses. Har iofs träffat två av mina bästa vänner via den gruppen :) Det finns ju en hemlig fbgrupp nu också! Gå med! :)


    Hur går jag med? Hittar den inte
  • Norrlänska
    Sarah1979 skrev 2018-06-03 10:02:44 följande:

    Vad heter fb gruppen?

    Hur går jag med? Hittar den inte


    Den är hemlig så den går ej söka reda på. Skicka ett meddelande till Crazzy här på fl (skrolla upp i tråden så finns hon) så bjuder hon in er ????
    =)
  • cassandrah
    Isavanna1 skrev 2018-06-03 09:36:08 följande:

    Ja jag vill gärna det. Men vågar jag det? 


    Ja! Den är helt hemlig och ej sökbar! Mycket lättare att diskutera saker på fb.
Svar på tråden BF Februari 2019