• Djurvän03

    Håller med/håller inte med

    Tänkte vi kör en lite kul grej. Jag skriver ett påstående och personen under svarar antingen ?håller med? eller ?håller inte med? och skriver sedan ett nytt påstående som nästa ska svara på osv..tex ?jag gillar choklad? så ska nästa personen svara ?håller med? eller ?håller inte med?. Nu börjar vi.

    Läsk är gott.

  • Svar på tråden Håller med/håller inte med
  • Blond tjej

    Håller med.
    Håller med för jag har själv en immunbristsjukdom som jag har fått vård för i omgångar så nu är det nog dags för en ny behandling för nu sjuk för tredje gången på ett halvår 

  • kokosnötmjölk

    Håller definitivt med!! Känner alldeles för många som gått bort i den skitsjukdomen  

    Det är tråkigt att bädda om i sängen? 

    Blond:  
    Nandez: Hoppas att du blir frisk/är frisk från fin cancer, en jäkla skitsjukdom är vad det är

  • Nandez

    Håller med

    Att ligga och dra sig en stund på morgonen är mysigt?

    kokos: Blev op. för snart ett år sedan, sista cytobeh. var i slutet av februari. De tror att jag är frisk och jag är det säkert. Varit på två efterkontroller, man går på efterkontroll i fem år. Tack för omtanken.

  • Blond tjej

    Håller med?

    Det är jobbigt när den hostdämpade medicinen inte hjälper på natten.

    Nandez hoppas för allt i värden  at du får vara frisk från cancer resten av livet nu 

  • kokosnötmjölk

    Håller med. 

    Det är jobbigt att ha grannar för nära inpå? 

    Nandez: Vad skönt att det ser bra ut än så länge! Håller med Blond tjej, hoppas verkligen du slipper cancern för resten av livet nu! Ja, helst alla andra för den delen också... 

  • Blond tjej

    Håller med?

    Det börjar bli tjatig med regn varje dag?

    Nandez det låter ju toppen.

    Kokos min sjukdom är ingen cancer 

Svar på tråden Håller med/håller inte med