• Djurvän03

    Håller med/håller inte med

    Tänkte vi kör en lite kul grej. Jag skriver ett påstående och personen under svarar antingen ?håller med? eller ?håller inte med? och skriver sedan ett nytt påstående som nästa ska svara på osv..tex ?jag gillar choklad? så ska nästa personen svara ?håller med? eller ?håller inte med?. Nu börjar vi.

    Läsk är gott.

  • Svar på tråden Håller med/håller inte med
  • Linnie

    Månen är jättehäftig. Speciellt när den är stor, hänger lågt och skiftar i orange: )

    Sill är inte gott?

    Angående katter, om någon vet en kattunge som behöver ett hem så finns ett kärleksfullt hem här! Min pälskling dog för ca 2 år sedan. Jag är mer än redo för en ny underbaring

  • Kvinna1989

    Håller inte med, gott med sill ibland 

    Det är nog inte alltid så enkelt att vara en offentlig person?

    @Linnie: En sån måne hade vi här i Södra finland ikväll. Faktiskt första gången jag sett en super måne tror jag.

  • flygrl
    Nä, säkert inte. 

    Det är roligt att gå på auktion

    (@Blond tjej: Jag blir också väldigt ledsen och förbannad när djur far illa. Kan må så dåligt av att läsa eller se om sånt.
    @Linnie: Jag tror en kattunge skulle bli lycklig hos dig. Solig

  • Blond tjej
    flygrl skrev 2023-04-07 01:40:21 följande:

    (@Blond tjej: Jag blir också väldigt ledsen och förbannad när djur far illa. Kan må så dåligt av att läsa eller se om sånt.


    Ja man blir lessen och förbannad när djur far illa 
  • Pimpinellan
    Blond tjej skrev 2023-04-07 19:16:28 följande:

    Håller med 

    Gravad lax är godare än rökt lax


    Håller med

    Alaska pollock är helt oätligt?
  • Linnie

    Måste erkänna att jag faktiskt inte vet. Har aldrig känt lukten eller smakat surströmming..

    Borde man vara rädd för tex krig eller annan samhällskollaps i dagens läge?

    Flygrl Vad fint sagt, tackSkrattande

  • Linnie

    Kvinna1989: Ja dessa månar är sällsynta och väldigt vackra. Har fått höra att det var en sån måne samma natt jag (och många andra) föddes.
    Kul för er i södra Finland att ni fick se en sån måne: )

Svar på tråden Håller med/håller inte med