• Anonym (slangen)

    Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?

    Som de flesta redan visste, och fick bekräftat i Aftonbladet-undersökningen nyligen, så vill män oftare ha sex än kvinnor. Eftersom det är så ställer jag nu frågan till män, vad gör ni när era tjejer inte vill?

    Åker ni till Thailand en gång om året och knullar 20-åriga skönheter?
    Har ni en KK här i Sverige som ni åker till när frugan har "huvudvärk"?
    Har ni en affär vid sidan om, alltså två flickvänner?
    Slår ni igång datorn och drar en handtralla till nätporr när tjejen har somnat?

    Kort sagt, vad gör ni för att kompensera alla gånger då tjejen inte vill?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?
  • Anonym (11)

    Att behöva åka ända till Japan för sex, dessutom köpa sex av unga utsatta tjejer säger ganska mycket om dig. Vem åker ända dit för sex? Kan du inte få till det i Sverige? Vill inte svenska tjejer ha dig? Dessutom vill din fru trots allt ha sex med dig varannan vecka skriver du och det är väl ändå normalt. Tror dock inte din fru får någon trevlig stund med dig i sängen.

  • Anonym (11)

    Och vad får dig att tro att det är normalt att vara otrogen när man inte får sex precis när man vill? Det är inte så andra gör.

  • Anonym (slangen)
    Anonym (11) skrev 2018-08-05 09:37:04 följande:

    Att behöva åka ända till Japan för sex, dessutom köpa sex av unga utsatta tjejer säger ganska mycket om dig. Vem åker ända dit för sex? Kan du inte få till det i Sverige? Vill inte svenska tjejer ha dig? Dessutom vill din fru trots allt ha sex med dig varannan vecka skriver du och det är väl ändå normalt. Tror dock inte din fru får någon trevlig stund med dig i sängen.


    De är inte utsatta, sluta gissa och hitta på. Det är olagligt att köpa sex i Sverige. Men kvinnor som vill får sälja.

    Det är "normalt" för henne, men alldeles för lite för mig. Jag tillgodoser bara mitt behov.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 10:29:06 följande:

    De är inte utsatta, sluta gissa och hitta på. Det är olagligt att köpa sex i Sverige. Men kvinnor som vill får sälja.

    Det är "normalt" för henne, men alldeles för lite för mig. Jag tillgodoser bara mitt behov.


    Du får gärna tillgodose dina behov, så länge du är ärlig mot din fru om det.
  • Anonym (slangen)
    Anonym (Usch) skrev 2018-08-05 14:01:21 följande:
    Du får gärna tillgodose dina behov, så länge du är ärlig mot din fru om det.
    Jomen du vet ju hur kvinnor är. De säger nej till sex, och sedan försöker de förbjuda en att ha sex med någon annan än henne. Fast hon vill ju inte, men hon vill samtidigt kontrollera min sexualitet.

    Men jag låter mig inte kontrolleras.
  • Inga bekymmer
    Anonym (anonym) skrev 2018-08-05 09:26:37 följande:

    Finns en växande skara i USA som lever så, kvinnan är till för att hålla mannen nöjd de tolkar bibeln som att kvinnan ska vara undergiven och hålla mannen nöjd, kvinnor ska när helst mannen vill ha sex ställa upp tar ju bara 5-10 minuter per dag


    Jaha.. men på vilket sätt är det relevant för TS eller för vilken man som helst som lever i Sverige? Tänkte du att TS skulle skilja sig och sen bosätta sig i USA med en sådan kvinna?
  • Anonym (Chefen)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-05 14:07:44 följande:

    Jomen du vet ju hur kvinnor är. De säger nej till sex, och sedan försöker de förbjuda en att ha sex med någon annan än henne. Fast hon vill ju inte, men hon vill samtidigt kontrollera min sexualitet.

    Men jag låter mig inte kontrolleras.


    Bra tänkt slangen !

    Livet är kort - passa på att ta för dig.

    Själv är jag duktig på den biten.

    Nästa vecka ska en liten flicksnärta sära på låren.

    Sekreteraren på semester och sambon bortrest.

    Men min lust är lika stor.
  • Anonym (Kent)

    Bakom UFF containern som står nere vid Statoil macken.

  • Anonym (13)
    Anonym (slangen) skrev 2018-08-03 20:36:59 följande:
    Varför ska jag låta henne eller någon annan kvinna begränsa mitt sexliv? Hade hon ställt upp oftare hade jag inte haft behovet.
    Det är det man går med på när man inleder ett förhållande. Duger inte det får man vara singel eller hitta någon som vill ha ett öppet förhållande.

    Det är så livet ser ut.


  • Anonym (slangen)
    Anonym (13) skrev 2018-08-05 16:47:35 följande:
    Det är det man går med på när man inleder ett förhållande. Duger inte det får man vara singel eller hitta någon som vill ha ett öppet förhållande.

    Det är så livet ser ut.
    Skulle inte tro det. Bara de som låter sig begränsas av sina kvinnor lever sådana fattiga liv. Vi andra knullar så mycket vi vill.
Svar på tråden Män, var får ni sex när tjejen inte ställer upp?