• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus

    Ja det var ett skrikande avsnitt, men jag förstår att Maria är trött på Micha och många andra med. Om hon tror att hon kommer vidare i tävlingen med att hela tiden få ha sista ordet så tror hon helt fel.

    Göran kommer nog att vinna den som han väljer som andre kämpe hoppas jag eftersom killarna har pratat i hop sig att Göran borde åka. Men egentligen spelar det ingen roll vem av killarna åker för den som kommer till Torpet slår ut Stina.

    Jag är verklige förvånad över Diana för när hon kom med i programmet så trodde jag att hon skulle vara den första att gå ut. Men efter första veckan så ändrades hon helt till en underbar hårt jobbande tjej.
    Bra att Diana vågade säga emot Macha för snart har inte Macha någon som gillar henne, men säkert kommer hon då påstå att alla mobbar henne oavsett att det är hon som mobbar det andra.

    Skulle vela se Maria och Macha mot varann där Maria får välja gren vid senare tillfälle.

  • Linnis92

    Jesus vad det skrevs igår. Tyckte synd om Göran, visst att han inte orkar bära vatten och plank men barnbidrag med väldigt mycket annan arbetskraft och kunskap som går förlorad om han åker hem. Dessutom kräver hon ju inte av dom andra killarna att alla måste kunna allt, så en väldigt lam motivering.

    Av det lilla man såg inför söndagens avsnitt så verkar ju Göran försäga sig lite om killarnas plan för Paulo och han säger något i stil med "ni har utgången redan klart för er?" Eller liknande. Jag tror utmanarna kommer komma in nästa vecka för att få killarna ner på jorden lite. Och kanske för att försöka slippa allt tjafs? Eller det kanske blir ÄNNU värre då med två tjejer till som kan tjafsa x)

  • Linnis92

    Jesus vad det skrevs igår. Tyckte synd om Göran, visst att han inte orkar bära vatten och plank men barnbidrag med väldigt mycket annan arbetskraft och kunskap som går förlorad om han åker hem. Dessutom kräver hon ju inte av dom andra killarna att alla måste kunna allt, så en väldigt lam motivering.

    Av det lilla man såg inför söndagens avsnitt så verkar ju Göran försäga sig lite om killarnas plan för Paulo och han säger något i stil med "ni har utgången redan klart för er?" Eller liknande. Jag tror utmanarna kommer komma in nästa vecka för att få killarna ner på jorden lite. Och kanske för att försöka slippa allt tjafs? Eller det kanske blir ÄNNU värre då med två tjejer till som kan tjafsa x)

  • Linnis92

    Och just det, med tanke på motiveringen. Det känns som att hon valde Göran bara för att hon och Stina var överens om det. Skulle hon fått välja fritt så hade hon valt Maria. För så mycket som de bråkar... kändes som att hon hittade på det där med att han inte kan bära bara för att ha något att säga egentligen.

  • Pripps Vichy

    Förstår verkligen inte hur folk kan titta på sådant skräp. Det händer ju just ingenting i programmen, förutom att det tjafsas lite om vem som har gjort det och det och vem som inte har skött sig eller gjort det han /hon ska, vem som tagit sylten till gröten, vem som bara latar sig osv.

    Verkligen antiklimax om det är underhållning man hade förväntat sig. Skräpprogram som tar upp sändningstid som kunde ägnats åt roligare saker.

  • Deceree1
    Pripps Vichy skrev 2019-01-25 06:31:23 följande:

    Förstår verkligen inte hur folk kan titta på sådant skräp. Det händer ju just ingenting i programmen, förutom att det tjafsas lite om vem som har gjort det och det och vem som inte har skött sig eller gjort det han /hon ska, vem som tagit sylten till gröten, vem som bara latar sig osv.

    Verkligen antiklimax om det är underhållning man hade förväntat sig. Skräpprogram som tar upp sändningstid som kunde ägnats åt roligare saker.


    Nu är det ju så att den här tråden skapades just för dom som kollar på Farmen. Du kanske kan hitta en intressantare tråd nån annanstans :)))
  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2019-01-25 05:18:32 följande:

    Och just det, med tanke på motiveringen. Det känns som att hon valde Göran bara för att hon och Stina var överens om det. Skulle hon fått välja fritt så hade hon valt Maria. För så mycket som de bråkar... kändes som att hon hittade på det där med att han inte kan bära bara för att ha något att säga egentligen.


    Jag tror inte att Mascha vill välja Maria för då är ju risken stor att Maria väljer Maschas enda kompis Emelie, o slänger ut henne i en kamp.
  • Deceree1

    Jag tyckte väl inte om Göran sådär jättemycket i början men har ändrat mig under resans gång.

    Jag tycker nog att han är ödmjuk o snäll mot dom som är det mot honom.

    Hade han varit en tjurgubbe så hade han varit de mot alla mer lr mindre men han är ju bara det mot Mischa. O hon förtjänar det.

    Hon förtjänar ingen ödmjukhet alls med tanke på hennes beteende.

    O hon ger sig ju aldrig heller.

    Det är exakt som Göran säger - Hon ska ha sista ordet!!

  • Johannus
    Pripps Vichy skrev 2019-01-25 06:31:23 följande:
    Förstår verkligen inte hur folk kan titta på sådant skräp. Det händer ju just ingenting i programmen, förutom att det tjafsas lite om vem som har gjort det och det och vem som inte har skött sig eller gjort det han /hon ska, vem som tagit sylten till gröten, vem som bara latar sig osv.

    Verkligen antiklimax om det är underhållning man hade förväntat sig. Skräpprogram som tar upp sändningstid som kunde ägnats åt roligare saker.
    Det finns massor av kanaler så man behöver inte titta på Farmen om man inte gillar det. Programmet tar inte pp sändningsdit från nåt annat.

    Jag gillar inte alla program på tv, men då byter jag kanal eller stänger av tv:n så inga problem för mig.

    Låt oss som gillar Farmen diskutera den här.
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2019-01-25 05:18:32 följande:
    Och just det, med tanke på motiveringen. Det känns som att hon valde Göran bara för att hon och Stina var överens om det. Skulle hon fått välja fritt så hade hon valt Maria. För så mycket som de bråkar... kändes som att hon hittade på det där med att han inte kan bära bara för att ha något att säga egentligen.
    Håller med dig att Macha valde Göran för att det var Stinas och hennes plan från början. 
    Hon hade nog velat välja Maria för att dem inte går i hop.
Svar på tråden Farmen 2019