• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • Saga92

    Tog ett clearblue early denna morgon på bim -5. Trodde någonstans att det skulle bli positivt då jag haft känningar. Någon som testat negativt med clearblue early innan bim för att sedan plussa? Finns det fortfarande en chans att jag är gravid?

  • jhk1988

    Nu kom mensen, så nu slipper jag grubbla mer. Stort grattis till alla som plussat och stort lycka till er andra! <3

  • knäpptjej
    Tjofsan01 skrev 2019-05-25 10:14:50 följande:

    Hej! Hittade precis tråden!

    Vi har BIM på tisdag och idag testade jag negativt på en icke digital sticka (vet inte riktigt va de heter). Någon som testat neg innan bim för att sen få plus?

    Håller mina tummar ????????


    Jag har bim på onsdag, testade negativt igår :( men hoppet är väl inte ute än :D 
  • knäpptjej

    Hej! lite sen att hitta denna tråden, hade velat haft den för flera dagar sedan haha! 
    är nu bim-3, har inga ömma bröst men molvärk sedan strax efter äl.. främst i ryggen men även i magen.. testat negativt bim-4..

  • kråkan25
    knäpptjej skrev 2019-05-26 11:03:15 följande:
    Jag har bim på onsdag, testade negativt igår :( men hoppet är väl inte ute än :D 

    Jag har med BIM på onsdag och testade också negativt igår morse.
    inte testat idag, för mina grav-test var slut.


    Funderar på att skicka efter (galet vilken skillnad på pris, i butik och nätet!!) o testa först på BMI, eller om jag ska springa o köpa ett butik då jag är otålig imorgon....  
    Inte haft några känningar så tror inte det kommer vara nått...... :(


    Har du några symtom?

  • kråkan25
    knäpptjej skrev 2019-05-26 11:04:23 följande:

    Hej! lite sen att hitta denna tråden, hade velat haft den för flera dagar sedan haha! 
    är nu bim-3, har inga ömma bröst men molvärk sedan strax efter äl.. främst i ryggen men även i magen.. testat negativt bim-4..


    Oj, såg dett efter jag postat om symtom!

    När tänker du testa igen?
  • knäpptjej
    kråkan25 skrev 2019-05-26 21:09:48 följande:

    Jag har med BIM på onsdag och testade också negativt igår morse.

    inte testat idag, för mina grav-test var slut.

    Funderar på att skicka efter (galet vilken skillnad på pris, i butik och nätet!!) o testa först på BMI, eller om jag ska springa o köpa ett butik då jag är otålig imorgon....  

    Inte haft några känningar så tror inte det kommer vara nått...... :(

    Har du några symtom?


    Åh spännande! Ja jag känner mig juni gehör så, brukar ju ha sjukt ömma bröst humörsvängningar osv men inget nu... men de behöver ju inte betyda nåt haha.

    Ja visst e fr sjukt.. jag beställde faktiskt på nätet igår från apoteket, men att hämta ut med express i apotek. Då fick jag nätpriset men får Hämta ut på apoteket direkt
  • knäpptjej

    Glömde skriva, ska hämta testet efter jobbet, förhippningsvis kan jag hålla mig och testar imorgon på morgonen. Annars blir det ett i eftermiddag också

  • sommartjejen888


    Gummor!!! Jag ska ha mens på torsdag eller fredag? Så skulle jag bara "testa" eller vet inte ens varför jag gjorde det för jag tänkte att det kommer ju inte synas så här tidigt på ett sånt här test men gjorde det ändå. Kan man lita på resultatet ? Vill så gärna :(