• Omstart2019

    Gravid BF juni 2019, del 2

    Jag har letat och letat men kan verkligen inte hitta vår BF-tråd! Jag läste i den för några timmar sedan och tänkte gå in och skriva i den nu.

    Om nån vet var den är så får ni säga till, annars kör vi väl på denna nu.


    2007, 2010, och BF 190610
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-27 09:37
    Nu hittade jag hur man uppdaterar ts.

    Här är BF-listan hur den ser ut idag 27/5:

    29 maj Beasmith86 snitt (BF 9 Juni)

    31 maj Dessiire, Värmlandsjänta

    3 juni Omstart (snitt) , franksmatte

    7 juni BernieLollo

    10 juni Ninjara

    11 juni isa94

    12 juni LillaMy08

    13 juni Canama

    15 juni Tiddelipom, Linda2barnsmamma

    19 juni ksrg8887, Anatomy, JHJ

    20 juni Leeandra

    27 juni Zary

    29 juni Syndrom
  • Svar på tråden Gravid BF juni 2019, del 2
  • Omstart2019

    Fy vad jag har ont i ryggen om dagarna nu. Och i magen (vid magsäcken typ). Inte alls nån bra kväll.


    2007, 2010, och BF
  • Leeandra
    Omstart2019 skrev 2019-05-24 21:44:47 följande:

    Fy vad jag har ont i ryggen om dagarna nu. Och i magen (vid magsäcken typ). Inte alls nån bra kväll.


    Usch, låter inget roligt . Det hjälper inte med lite rygg-yoga? Tycker det är guld värt att få räta ut kroppen och få allt på plats igen.

    Snart bara en vecka kvar för dig iaf, .
  • Anatomy

    Jag längtar så mycket efter min bebis idag. Drömmer varje natt om att den äntligen kommer!

    24 dagar till BF. Har fått problem med karpaltunnelsyndrom eftersom jag är en vattenballong. Svårt att använda vänsterhanden. Men är högerhänt som tur är. :) Koppel till tre stora hundar i en hand är dock trixigt.

  • franksmatte

    Åh Grattis!!! Kul med bebis lillamy! Här händer inget, jag orkar inte gå och känna efter och hoppas, nu har jag ställt in mig på att bebis kommer 42+0 när dom isåfall sätter igång en. Nu skall jag sluta boa och leka med lillan och ge henne hela min uppmärksamhet

  • Canama
    Omstart2019 skrev 2019-05-24 21:44:47 följande:

    Fy vad jag har ont i ryggen om dagarna nu. Och i magen (vid magsäcken typ). Inte alls nån bra kväll.


    Kan du redigera trådstarten men BF listan? Skulle va bra med den på första sidan så kan man följa hur nära alla har :D

    Här är de mest bara lugnt. Ha skaffat mig en pilatesboll som jag studsa på igår, de va riktigt skönt framför TVn, har annars svårt att få de bekvämt.

    Sovit skit inatt och vakna av en sur uppstötning i munnen. Mums.

    Sambon åker utomlands om en vecka (borta två dagar). Living on the edge!
  • BernieLollo

    Haft SD precis heeeeeela morgonen med 10-15 minuters mellanrum. Pyttelite mensvärk/il men inget i trosorna. Jag inbillar mig säkert för att jag är så otålig. Men hade varit skoj!

  • Leeandra
    Canama skrev 2019-05-26 12:38:03 följande:

    Kan du redigera trådstarten men BF listan? Skulle va bra med den på första sidan så kan man följa hur nära alla har :D

    Här är de mest bara lugnt. Ha skaffat mig en pilatesboll som jag studsa på igår, de va riktigt skönt framför TVn, har annars svårt att få de bekvämt.

    Sovit skit inatt och vakna av en sur uppstötning i munnen. Mums.

    Sambon åker utomlands om en vecka (borta två dagar). Living on the edge!


    Vågar han verkligen åka bort nu?! Skulle ju kännas hemskt att missa bebisens ankomst.

    Jag tyckte det var lite stressigt sist när jag fick ringa hem mannen från jobbet ( 45 min bort ) och han hann bara vara hemma en halvtimme innan dottern var född.
  • Canama
    Leeandra skrev 2019-05-26 14:28:10 följande:

    Vågar han verkligen åka bort nu?! Skulle ju kännas hemskt att missa bebisens ankomst.

    Jag tyckte det var lite stressigt sist när jag fick ringa hem mannen från jobbet ( 45 min bort ) och han hann bara vara hemma en halvtimme innan dottern var född.


    Det är väldigt viktigt för framtiden att han åker så vi tänker att vi chansar. Såklart, är förlossningen redan igång så stannar han. Risken att bebisen kommer 10 dagar innan BF när de är första barnet är ju inte så stor egentligen, oftast går man ju över. Vi får se helt enkelt :D
  • Leeandra
    Canama skrev 2019-05-26 14:34:59 följande:

    Det är väldigt viktigt för framtiden att han åker så vi tänker att vi chansar. Såklart, är förlossningen redan igång så stannar han. Risken att bebisen kommer 10 dagar innan BF när de är första barnet är ju inte så stor egentligen, oftast går man ju över. Vi får se helt enkelt :D


    Jag föddes ju 3 veckor tidigt ( första barnet ) och mitt första barns förlossning startade 3 dagar innan BF så man vet ju aldrig .

    Men vi får hoppas att bebis håller sig lugn just när han är borta
  • Syndrom
    Canama skrev 2019-05-26 14:34:59 följande:

    Det är väldigt viktigt för framtiden att han åker så vi tänker att vi chansar. Såklart, är förlossningen redan igång så stannar han. Risken att bebisen kommer 10 dagar innan BF när de är första barnet är ju inte så stor egentligen, oftast går man ju över. Vi får se helt enkelt :D


    Min man är borta från v 37 till 39 i jobb, sonen kom i v. 43 så är inte orolig att denna ska komma för tidigt, men andra är desto mer oroliga ^_^ Kommer säkert gå jättebra för er :)
Svar på tråden Gravid BF juni 2019, del 2