• Anonym (Korkad)

    Olyckligt, korkat, kär i en gift man.

    Jag har haft en relation med en gift man i ett år. Det hjälpte kanske mig efter en separation och jag visste från början om premisserna. Vi blev kära i varandra men han var tydlig med att han inte skulle lämna sin sambo och deras dotter för mig. Ändå fortsatte vi ses... Nu höll vi på att bli påkomna och han väljer då att avsluta med mig- såklart! Som sagt, jag visste om villkoren men det gör ont i mig. Det har gått en månad men jag kan inte sluta tänka på honom! Han saknar mig men väljer "sina tjejer". Är det meningen att det ska bli vi så kommer det bli vi säger han... Jag tror mig älska honom men funderar på om jag älskar och saknar grejen, att det här blir som en förlust för mig. Världens bästa sex var det i alla fall!

    Någon som gått igenom något liknande som vill bolla tankar?

  • Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-06-12 23:33:16 följande:

    Det var inte jag som frågade, men jag tycker du och frågeställaren talar förbi varandra. Du talade om ansvar för känslor, frågeställaren om ansvar för handlingar.


    Jag ber om ursäkt!

    Stämmer som du skriver. Olika saker så klart men jag gör fel i båda! Borde inte utvecklat dessa känslor och varken borde eller bör träffa honom i smyg...
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-12 23:37:47 följande:
    Ser mig ändå inte som ett andrahandsalternativ, ser mig som någon han skulle välja om han gjorde valet idag...
    Fast han gör ju valet idag, han gör valet varje dag, han väljer henne istället för dig.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-12 23:23:38 följande:
    Vi har pratat även om detta och är överens om att skulle det mot alla odds vara så att jag blev gravid så vill han veta och följa med för en abort. Varken han eller jag vill ha fler barn och i ärlighetens namn är vi nog för gamla för det...
    men oj så snällt av honom att följa med och göra abort så han kan fortsätta knulla dig i smyg bakom ryggen på sin tjej utan att ha en unge som kan avslöja honom, vilken hjälte Oskyldig
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (suck) skrev 2019-06-12 23:47:55 följande:

    Fast han gör ju valet idag, han gör valet varje dag, han väljer henne istället för dig.


    Ja, det är fan sant! Fast ändå inte... Han väljer tryggheten i dem och det som anses vara rätt!
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-12 23:39:35 följande:
    Olika saker så klart men jag gör fel i båda! Borde inte utvecklat dessa känslor och varken borde eller bör träffa honom i smyg...
    Själv tycker jag det bara är handlingar som är klandervärda. Blivit förälskad vid "fel" tillfällen har jag också blivit ett par gånger genom åren (båda parter var upptagna och personerna ifråga var extra dåligt "valda") . Jag valde dock att ta avstånd tills det klingat av, jag hade haft svårt att klara mycket kontakt vid tidpunkterna utan risk att agera på känslorna.
  • Anonym (Blåst)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-12 23:37:47 följande:

    Ser mig ändå inte som ett andrahandsalternativ, ser mig som någon han skulle välja om han gjorde valet idag...


    Men hur blåst är du helt allvarligt på en skala 1-10?

    Killen har valt bort dig. Du är ett objekt för honom.

    Skulle hans fru få reda på det och kasta luffaren så väljer han dig. Sedan hittar han en ny sidan av. Precis som han gjorde med dig. Varför har du ingen jävla självrespekt? Man blir fan bara dummare och dummare av att läsa inlägg av er jävla blåsta människor.
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Korkad) skrev 2019-06-12 23:50:32 följande:
     Fast ändå inte... Han väljer tryggheten i dem och det som anses vara rätt!
    Det känns säkert bättre att se det så än att överväga andra alternativ. Men oavsett om den tolkningen skulle stämma så blir faktum att han väljer det liv han helst vill ha idag.
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-06-12 23:50:56 följande:

    Själv tycker jag det bara är handlingar som är klandervärda. Blivit förälskad vid "fel" tillfällen har jag också blivit ett par gånger genom åren (båda parter var upptagna och personerna ifråga var extra dåligt "valda") . Jag valde dock att ta avstånd tills det klingat av, jag hade haft svårt att klara mycket kontakt vid tidpunkterna utan risk att agera på känslorna.


    Ja jo, så är det väl!
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Blåst) skrev 2019-06-12 23:55:20 följande:

    Men hur blåst är du helt allvarligt på en skala 1-10?

    Killen har valt bort dig. Du är ett objekt för honom.

    Skulle hans fru få reda på det och kasta luffaren så väljer han dig. Sedan hittar han en ny sidan av. Precis som han gjorde med dig. Varför har du ingen jävla självrespekt? Man blir fan bara dummare och dummare av att läsa inlägg av er jävla blåsta människor.


    Förmodligen 10 då, utan att ens fatta det själv :(
  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-06-12 23:59:19 följande:

    Det känns säkert bättre att se det så än att överväga andra alternativ. Men oavsett om den tolkningen skulle stämma så blir faktum att han väljer det liv han helst vill ha idag.


    Så sant så! Tack för din input och för att du orkar med mitt dravel...
Svar på tråden Olyckligt, korkat, kär i en gift man.