• Anonym (Undrar)

    Raka underlivet ett måste?

    Ni män som är tycker kvinnor MÅSTE vara rakade hur gamla är ni?

  • Svar på tråden Raka underlivet ett måste?
  • Bingen
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-25 00:00:28 följande:

    Hårlösa kön tillhör barndomen.


    Hahaha ok, det är tur vi alla är olika. Vissa gillar rakat och andra inte. Själv tycker jag att inget är fel. Man bestämmer helt och hållet själv hur man vill ha det.
  • Bingen
    Vila365 skrev 2021-04-25 01:54:26 följande:

    40+ och gillar helrakat


    Är du man eller kvinna?

    Jag är man och har alltid varit rakad.
  • Vila365

    Man, och kör alltid nästan helrakat (1,5 mm) sjäv också.. Om min partner skulle vilja att jag hyvlade skulle jag självklart göra det. Tycker att som med allt, kan inte vilja att hon ska göra något som jag själv skulle göra.. (viktigast dock är att man inte får hår i "maten") :D

  • Kexsmula
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-25 00:00:28 följande:

    Hårlösa kön tillhör barndomen.


    Nej, vem som helst får och kan raka sina kön. Det finns gott om både kvinnor och män som föredrar rakat. Finns absolut ingen koppling till barndom där.
  • Anonym (Madde)

    Kvinna, 42 år och kör på helrakat. Tycker om det själv och gör det för min egen skull. Min man har också börjat raka sig och det blev ett lyft för vårt sexliv då jag inte vill ha hår i maten.

  • Anonym (Dryga 50)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-25 00:00:28 följande:
    Hårlösa kön tillhör barndomen.
    Och när man är vuxen har man möjlighet att prova olika och välja det som man trivs med.
  • Bingen
    Kexsmula skrev 2021-04-25 03:59:37 följande:

    Nej, vem som helst får och kan raka sina kön. Det finns gott om både kvinnor och män som föredrar rakat. Finns absolut ingen koppling till barndom där.


    Håller helt med dig!
    Anonym (Madde) skrev 2021-04-25 07:21:25 följande:

    Kvinna, 42 år och kör på helrakat. Tycker om det själv och gör det för min egen skull. Min man har också börjat raka sig och det blev ett lyft för vårt sexliv då jag inte vill ha hår i maten.


    Trevligt att höra att din man också har valt att raka sig. Vad va det som gjorde att han ändra sig??
  • Anonym (Lurvtuss)
    Kexsmula skrev 2021-04-25 03:59:37 följande:
    Nej, vem som helst får och kan raka sina kön. Det finns gott om både kvinnor och män som föredrar rakat. Finns absolut ingen koppling till barndom där.
    DU ser inte kopplingen nej.

    Barn rakar för övrig inte sina kön, de är naturligt hårlösa. Och visst FÅR man, skulle jag  klä av en karl och han står där med naket pitt så skulle jag garva halvt ihjäl mig. Sen skulle jag säga tack för kaffet.
  • silver33

    Jag har väldigt svårt för hår. Tack och lov har alla mina 15 senaste sexpartners varit helt rakade...


     


    Jag är man, 40 +, själv vaxad...

Svar på tråden Raka underlivet ett måste?