• Anonym (Undrar)

    Raka underlivet ett måste?

    Ni män som är tycker kvinnor MÅSTE vara rakade hur gamla är ni?

  • Svar på tråden Raka underlivet ett måste?
  • Anonym (Len mellan bena:))
    Anonym (redwine) skrev 2021-04-26 00:09:03 följande:

    Har du tänkt på att du kan bli singel igen

    och/eller träffa en underbar man 

    som älskar hårigt och naturligt?


    Jaa, men då jag inte rätt kvinna för honom helt enkelt. Jag vaxar mig för min egen skull. Inte för mannens skull.
  • Bingen
    Anonym (Len mellan bena:)) skrev 2021-04-26 08:23:32 följande:
    Jaa, men då jag inte rätt kvinna för honom helt enkelt. Jag vaxar mig för min egen skull. Inte för mannens skull.

    Bra skrivet!
  • Anonym (.)

    Ni som vaxar för egen skull, när har man glädje utav det? Genuint nyfiken alltså. Är det när man ska onanera? Nu förutsätter jag att det inte har med sex med en annan att göra, utan när ni är ensamma helt enkelt?

  • Anonym (Slät)
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 12:00:27 följande:

    Ni som vaxar för egen skull, när har man glädje utav det? Genuint nyfiken alltså. Är det när man ska onanera? Nu förutsätter jag att det inte har med sex med en annan att göra, utan när ni är ensamma helt enkelt?


    Man har ju glädje av det för att man trivs utan hår. Jag har alltid rakat oavsett om jag har ett förhållande eller inte, trivs helt enkelt inte med hår.
  • Anonym (Lurvtuss)
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 12:00:27 följande:

    Ni som vaxar för egen skull, när har man glädje utav det? Genuint nyfiken alltså. Är det när man ska onanera? Nu förutsätter jag att det inte har med sex med en annan att göra, utan när ni är ensamma helt enkelt?


    Det har de inte, det intalar de sig och försöker intala oss också. Men givetvis är det inte sant.
  • Anonym (Dryga 50)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 12:53:57 följande:
    Det har de inte, det intalar de sig och försöker intala oss också. Men givetvis är det inte sant.
    Räcker det inte med att man tycker att det är vackrare som orsak att man gör det för sig själv? Om inte så kan jag säga att har man inte provat vet man ju inte men jag vet att det är mycket skönare känsla att smeka den lena huden på ett nyrakat kön än vad det är att smeka en buske, hur kan du veta att det inte stämmer?. 
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 12:53:57 följande:

    Det har de inte, det intalar de sig och försöker intala oss också. Men givetvis är det inte sant.


    Du måste vara ett riktigt kap för någon som gillar negativa, provocerande sur-pellar!
  • Anonym (Slät)
    Anonym (Lurvtuss) skrev 2021-04-26 12:53:57 följande:

    Det har de inte, det intalar de sig och försöker intala oss också. Men givetvis är det inte sant.


    Förstår att du inte ligger längre. Du låter jäklig bitter.

    Jag har rakat mig sedan jag fick hår, har rakat alltid oavsett förhållande eller inte. Jag gör det för att jag trivs utan hår, sex är dessutom mycket skönare om man ser ur den synvinkeln. Hade aldrig sparat ut buske om min man hade bett mig, tycker inte om kroppshår.
  • Anonym (.)

    Känner mig inte ett dugg klokare. "Gillar inte hår". Då är det alltså när man ska se sig i spegeln, eller när man ska smeka sig själv? Vid onani alltså? Det är då man har glädje av det?

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (.) skrev 2021-04-26 14:06:28 följande:

    Känner mig inte ett dugg klokare. "Gillar inte hår". Då är det alltså när man ska se sig i spegeln, eller när man ska smeka sig själv? Vid onani alltså? Det är då man har glädje av det?


    Helheten. Vid alla situationer på dygnet, i veckan, i månaden är helt hårfritt mitt självklara val. Sisådär nu har du fått ett svar som täcker in allt, hela tiden.
Svar på tråden Raka underlivet ett måste?