• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Idas123
    AndraSladdis skrev 2019-08-27 10:21:53 följande:

    Oj! Brukar du köra med ÄL-test och brukar du se en stegring? Eller menar du att du testar grav tidigt med ÄL-test?

    Själv hade jag glad gubbe på CB men det finns en annan sak som kan försvåra, så jag försöker ha tålamod med att bli gravid. Det är svårt, dock! Man vill så gärna.


    Nej jag har haft spiral som jag tagit ut, innan dess har jag haft problematik med cystor osv. Opererad för det och har bara en äggstock kvar.

    Mens har jag haft hela tiden men jag misstänker bara nu att jag helt enkelt inte haft någon ägglossning denna månad.

    Jag började med äl-test direkt när mensen var slut för att min gynekolog sa att jag skulle göra det.

    Är på första försöket som sagt, så jag försöker vara ödmjuk inför detta men tycker också det är svårt.
  • Tr0ust
    Milka21 skrev 2019-08-27 12:39:38 följande:

    Ser någon något?


    Tyvärr inte :) frågan är om du ser något? :)
  • Tr0ust
    Tr0ust skrev 2019-08-27 13:05:41 följande:

    Tyvärr inte :( frågan är om du ser något? :)


  • Milka21

    Nej men hoppades väl :( . Tack för svar


    Tr0ust skrev 2019-08-27 13:05:41 följande:

    Tyvärr inte :) frågan är om du ser något? :)


  • Naya

    Bim -5 för mig idag... Dum som jag är tog jag ett "testa tidigt" gravtest som givetvis var toknegativt. Bröt nästan ihop, men så kommer lilla optimisten som tänker "det är för tidigt". Men chanserna är rätt små att det ska ha funkat denna gång... Jag har varit gravid en gång för ett par år sen (med en annan man), och då blev jag gravid oplanerat och första gången vi låg i princip. Det slutade dock med missfall i vecka 6. Men den gången plussade jag väldigt sent, bim +10, kan det betyda att jag är en "låghormonare"? Blir galen snart! Brösten ömmar galet mycket och det enda jag kan tänka på är det där efterlängtade plusset :(

  • mimiii
    Veronica5 skrev 2019-08-27 11:12:13 följande:

    Nu börjar det närma sig BIM för vissa, spännande! Jag är BIM -9 och känner av molvärk till och från och har väldigt ömma bröstvårtor, någon annan som har några symtom? :)


    Jag är också på BIM -9 och känner molvärk och ilningar, men kan ju lika gärna vara hjärnan som spökar haha. När tänker du testa? :)
  • Förstabarnet123
    AndraSladdis skrev 2019-08-27 08:42:09 följande:

    Jaha, BIM närmar sig för AndraSladdis 3/9, medan symptomen avtar. Känner redan att det kanske inte har tagit sig nu heller. Och så missar jag faktiskt ÄL nästa månad. Kan någon peppa mig lite, snälla? 


    Hoppet är inte ute föränn mensen kommer :)

    Sen så sa någon nått fint en gång: Att allt som händer måste hända för att man sedan ska få JUST sin bebis. Annars hade bebisen inte varit just den person som den är :) Lät så fint, men vet inte om tanken på det hjälper alla gånger :)
  • Veronica5

    [quote=79859290][quote-nick]mimiii skrev 2019-08-27 14:33:50 följande:[/quote-nick]Jag är också på BIM -9 och känner molvärk och ilningar, men kan ju lika gärna vara hjärnan som spökar haha. När tänker du testa? :)[/

    Jag ska försöka håll mig till kanske söndag eller måndag, men får se om jag klarar de :) du då?

  • yasmir
    Milka21 skrev 2019-08-27 12:39:38 följande:

    Ser någon något?


    Jag ser möjligtvis ett svagt streck
Svar på tråden BIM september 2019