• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Veronica5

    Mimii, jag är också på ÄL +8 och är riktigt sugen på att ta ett rest imorgon.

    Förresten hur gör man för att svara på enskilda inlägg här? Är ganska ny på FL.

  • awi
    Veronica5 skrev 2019-08-29 15:42:10 följande:

    Mimii, jag är också på ÄL +8 och är riktigt sugen på att ta ett rest imorgon.

    Förresten hur gör man för att svara på enskilda inlägg här? Är ganska ny på FL.


    Klicka på knappen citera så kan du svara en person direkt :)
  • MMX86

    Hej! Hoppar in här också. Testade positivt på ägglossningtest igårkväll samt imorse. Tog ett precis som visade negativt. NC har räknat ut min ägglossning till imorgon, kan väl stämma rätt bra då va? Har legat varje dag denna veckan för att vara på säkra sidan ;D

    Bim har NC satt till 14/9. Detta blir första försöket till andra barnet.

  • Naya
    mimiii skrev 2019-08-29 15:36:48 följande:
    Ja, så spännande! Jag hämtade just ut ett predictor early som jag funderar på att ta imorgon. Min man är borta i veckan och kommer hem på kvällen imorgon och hade varit så otroligt kul att få överraska honom med ett positivt test! Men det kommer ju mest troligt bara bli negativt om jag tar det imorgon, ÄL+8.

    Har du några symptom? :)
    Jag är på äl +10 tror jag... Men sist jag var gravid plussade jag inte för ens bim+10 typ, det slutade dock i missfall. Så jag vet ju att jag kanske är en "låghormonare". Ja, drömmen att kunna överraska mannen med ett positivt test!!

    Jag har ömma bröst och lite molvärk och stickningar, men det har jag å andra sidan vid mens också Rynkar på näsan Denna månad tycker jag dock att värken i både bröst och mage kom lite tidigare än vanligt, så det gör ju en fundersam. Har du några symptom?
  • Veronica5

    Okej, tack :)


    awi skrev 2019-08-29 15:47:32 följande:

    Klicka på knappen citera så kan du svara en person direkt :)


  • AndraSladdis
    Naya skrev 2019-08-29 15:15:33 följande:

    Nu börjar det närma sig bim för några av oss, någon som har vågat ta ett test? Glad  

    Själv väntar jag spänt... bim -3 men har lovat mig själv att vänta till bim Rynkar på näsan


    Har BIM 3/9, men hade sen ÄL denna månad, så jag är bara på ÄL+4.


    Inga testplaner här, ägget har ju garanterat inte fäst än! Tror jag testar först på BIM (ÄL+9). Dock inte helt säker om jag orkar vänta! Skrattande 


     

  • Theresesvea
    Naya skrev 2019-08-29 15:15:33 följande:

    Nu börjar det närma sig bim för några av oss, någon som har vågat ta ett test?   

    Själv väntar jag spänt... bim -3 men har lovat mig själv att vänta till bim 


    Jag tänkte ta ett test imorgon faktiskt :) är då på äl+11! Är redan nervös haha
  • mimiii
    Veronica5 skrev 2019-08-29 15:42:10 följande:

    Mimii, jag är också på ÄL +8 och är riktigt sugen på att ta ett rest imorgon.

    Förresten hur gör man för att svara på enskilda inlägg här? Är ganska ny på FL.


    Åh, spännande! Du får uppdatera oss om du testar! Jag tror att jag kommer testa imorgon... Har googlat sönder med sökningar som "hur tidigt plussade du?" "how long afterovulation did you test positive?" haha. Min googling resulterade i att det verkar vara vanligt att testa negativt ÄL+9 och sen positivt på ÄL+10...
  • Naya
    Theresesvea skrev 2019-08-29 16:37:07 följande:
    Jag tänkte ta ett test imorgon faktiskt :) är då på äl+11! Är redan nervös haha
    Spännande!! Jag är också på äl+11 imorgon (tror jag), men vågar inte testa riktigt än... Min mens otroligt regelbunden och kommer alltid på utsatt dag så jag tror jag inväntar bim dagen faktiskt, men det är ju såååå svårt att hålla sig! Stort lycka till till dig, hoppas på ett plus Skrattande
  • mimiii
    Naya skrev 2019-08-29 15:53:11 följande:
    Jag är på äl +10 tror jag... Men sist jag var gravid plussade jag inte för ens bim+10 typ, det slutade dock i missfall. Så jag vet ju att jag kanske är en "låghormonare". Ja, drömmen att kunna överraska mannen med ett positivt test!!

    Jag har ömma bröst och lite molvärk och stickningar, men det har jag å andra sidan vid mens också Rynkar på näsan Denna månad tycker jag dock att värken i både bröst och mage kom lite tidigare än vanligt, så det gör ju en fundersam. Har du några symptom?
    Vi har exakt samma symptom, men som du säger kan det ju lika gärna vara pga mens. Jag var även tvungen att gå upp två gånger i natt och kissa, trots att jag gick precis innan jag gick och la mig också. Men det känns för tidigt för att det ska vara ett symptom?
Svar på tråden BIM september 2019