• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • BDN
    LBP91 skrev 2019-09-07 11:53:28 följande:

    Nej jag har lyckats hålla mig borta från att testa än men nu när det närmar sig BIM börjar jag tänka mer och mer på att testa. Har dock bara vanliga och ett digitalt hemma men jag jobbar nära ett apotek som risken är stor att jag köper ett testa tidigt. Får se vad tempen visar imorgon, är den fortfarande hög köper jag nog ett tidigt test. Förra graviditeten testade jag på BIM. Då hade jag inte så här svårt att hålla mig, kanske för att jag hade sagt till sambon vilken dag jag skulle ta testet. Nu har jag inte sagt något för jag vill kunna överraska honom.


    Snyggt att du lyckats hålla dig :) håller tummarna
  • SamiraBudva
    Janniiique skrev 2019-09-07 12:22:51 följande:

    Fjärde dagen jag ligger på 37,2-37,4. Bim idag. ÄL+14.


    Har du testat dig?
  • Janniiique

    Hade slut test hemma. Ska köpa ett digitalt idag. Visar det negativt är det bara att invänta mensen. Känner mig både och. Har molnande värk men ändå inte som mensvärk.


    SamiraBudva skrev 2019-09-07 12:31:05 följande:

    Har du testat dig?


  • AnnaAgaton

    När kommer det om man får ?nidblödning? man vill ju alltid hålla humöret uppe och tro något ju!! Min BIM är på tisdag och upptäckte nu en röd flytning (ännusålänge) min mens är punktlig på timman så detta va ju jätte konstigt:( så känns ju i kroppen som att mensen är tidig för ovanlighetens skull elr kan man ännu en stund hoppas att de är en nidblödning?! ????????????

  • Förstabarnet123

    Äl+9. Cb early negativt imorse. Var väntat, men ville ändå testa ^^ Nu blir det inge mer test tills efter BIM om mensen inte kommit på tisdag.

    Tröttheten/sjukdomskänslan är borta. Så har noll symtom :/

  • Snarttrettiochtrevar89

    Tog ett test med morgonurin imorse. Dock inget early utan vanligt. Visade negativt. Är på äl+11. Hoppet är ju det sista som sviker, men ju mer jag hoppas desto större blir besvikelsen om/när mensen kommer..

  • Nicciz

    ÄL+8 och tog ett negativt test imorse. Väntar till ÄL +10 tills jag testar igen. Vill sååå gärna bli gravid nu på åttonde försöket. Läkarna säger att allt ser bra ut men åndå händer inget. Börjar tappa hoppet.

  • Annali85

    Så tråkigt att höra om all mens som kommit:( men grattis till er som plussat. Själv är jag på äl+ 5 och har drömt mycket varje natt sen äl och hoppas så att det är ett tidigt tecken . Kommer ihåg att jag drömde mycket när jag vart gravid innan men det var säkert senare men hoppas kan jag. Inga känningar annars

  • JossanA

    Bim idag men mensen dök upp såklart. Tänkte kolla om man kan söka hjälp redan nu och vänta på nästa äl tills man får någon ev. hjälp. Lycka till ni som plussat och speciellt till er som inte fått plus än!!

Svar på tråden BIM september 2019