• Erikslust

    Jag söker en älskarinna. Hur finner jag henne?

    Frun min är asexuell. Jag saknar sexet. Var finner jag det?

  • Svar på tråden Jag söker en älskarinna. Hur finner jag henne?
  • Anonym (man)
    Erikslust skrev 2019-12-14 18:46:16 följande:

    Oj! Där tog jag på mej offerkoftan.


    Har talat med frun om det men hon står på sig. Frun min säger att hon är inte kåt men älskar mej och hon vill inte att jag har sex med någon annan.


    Låt mig gissa, du råkade missa att tala om att om du inte får ha sex med henne kommer du hitta någon annan att knulla med, men tycker ändå att du varit "ärlig"... 
  • Anonym (man)
    Erikslust skrev 2019-12-14 18:24:08 följande:
    Inte så bra. Har fått många goda råd här. Prövat flera men tyvärr.. Kastrering kanske kan få mej att fokusera på annat än sex..
    Så du tar hellre kastrering än att vara ärlig och säga som det är?
  • Kungsholmsbo
    Erikslust skrev 2019-12-14 18:46:16 följande:

    Oj! Där tog jag på mej offerkoftan.

    Har talat med frun om det men hon står på sig. Frun min säger att hon är inte kåt men älskar mej och hon vill inte att jag har sex med någon annan.


    Men ha sex i smyg då! Skulle jag ha om jag var du. Men jag vet att det finns människor som inte vill vara otrogna ens i din situation.
  • Anonym (man)
    Kungsholmsbo skrev 2019-12-14 21:47:28 följande:
    Men ha sex i smyg då! Skulle jag ha om jag var du. Men jag vet att det finns människor som inte vill vara otrogna ens i din situation.
    Jag tror Erik vill ha både och, vara otrogen OCH att all ska tycka det är ok
  • Kungsholmsbo
    Anonym (man) skrev 2019-12-14 22:13:34 följande:

    Jag tror Erik vill ha både och, vara otrogen OCH att all ska tycka det är ok


    Det är ok att vara otrogen om ens partner inte vill ligga alls. Vi har sagt att vi får ligga med andra om det sexvägrats i ett år och det inte finns några objektiva skäl till varför (gravid, amma, sjukdom). Vad sjutton. Klart man måste ha sex i ett förhållande.
  • Erikslust
    Anonym (man) skrev 2019-12-14 19:42:43 följande:
    Låt mig gissa, du råkade missa att tala om att om du inte får ha sex med henne kommer du hitta någon annan att knulla med, men tycker ändå att du varit "ärlig"... 
    Nä inte känner jag mig ärlig. Men skamsen. Det blir en ambivalent känsla tror jag om jag knullat någon annan. Jag vet faktiskt inte. Kanske känner jag skuld och tillfredsställd samtidigt.

  • Anonym (man)
    Kungsholmsbo skrev 2019-12-14 22:54:43 följande:
    Det är ok att vara otrogen om ens partner inte vill ligga alls. Vi har sagt att vi får ligga med andra om det sexvägrats i ett år och det inte finns några objektiva skäl till varför (gravid, amma, sjukdom). Vad sjutton. Klart man måste ha sex i ett förhållande.
    OM båda har gått med på att man får ligga med andra så är det ju inte otrohet, men Erik har väl inte fått lov att ligga med andra?
  • Anonym (man)
    Erikslust skrev 2019-12-14 23:14:52 följande:
    Nä inte känner jag mig ärlig. Men skamsen. Det blir en ambivalent känsla tror jag om jag knullat någon annan. Jag vet faktiskt inte. Kanske känner jag skuld och tillfredsställd samtidigt.
    Förstår det, för hur du än vrider och vänder på det så blir det ju inte rätt att vara otrogen. Samtidigt är det ju inte rätt av din partner att kräva att du ska gå utan sex för att hon inte vill ha sex. Jag tycker du ska köra med öppna kort och säga rakt ut att det är fel av henne att begära att du ska gå utan sex för att hon inte vill ha sex och om hon inte vill det så kommer du ha det med någon annan.
  • Kungsholmsbo
    Anonym (man) skrev 2019-12-14 23:19:45 följande:

    OM båda har gått med på att man får ligga med andra så är det ju inte otrohet, men Erik har väl inte fått lov att ligga med andra?


    Jag tycker man går göra det ändå. Jag hade gjort det om min man inte ville ha mig. Vad är det för liv.
  • Kungsholmsbo
    Anonym (man) skrev 2019-12-14 23:23:00 följande:

    Förstår det, för hur du än vrider och vänder på det så blir det ju inte rätt att vara otrogen. Samtidigt är det ju inte rätt av din partner att kräva att du ska gå utan sex för att hon inte vill ha sex. Jag tycker du ska köra med öppna kort och säga rakt ut att det är fel av henne att begära att du ska gå utan sex för att hon inte vill ha sex och om hon inte vill det så kommer du ha det med någon annan.


    But that defeats the objekt. Han gillar ju sin fru på alla plan men hon vill inte vara intim. Genom att berätta riskerar han förhållandet. Något han ju inte vill. Jag tycker han ska ligga med någon annan. Hur kan det vara rätt att avskära någon att ha sex för att man själv är asexuell. Dåligt. Hon är en egoist.
Svar på tråden Jag söker en älskarinna. Hur finner jag henne?