• swallow the big moon

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • PelloBello
    Majja92 skrev 2019-12-06 10:56:16 följande:

    Jag är i EXAKT samma sits! Jag har aldrig prövat Baby plan innan. Fick positivt på CD 10 (brukar ha på 17-18) och nu har jag haft positiva i FEM dagar! Det är så pass positiva att test strecket är starkare än kontroll strecket... Jag är helt förbluffad! (Nej är inte gravid tyvärr)


    Men oj. Jag är bara på cd8. Testat sen cd4 å får inte positiva, men starka.. Så konstigt. :/
  • Luthiens

    Testat i sex dagar nu. 1-5 var strecken ungefär 1/3-1/2 starka jämfört med kontrollstrecket. Men idag på dag 6 av testning så syntes det knappt? Testar alltid samma tid och låter det gå minst fyra timmar mellan kissningar. Har ägglossning varit eller uteblev den eller kan det gå upp och ned och ägglossningen kommer snart?

  • PelloBello
    lejongap skrev 2019-12-06 12:42:47 följande:

    Tog dessa samtidigt nu. Blåa babyplan rosa testlagrets...


    Tack för att du visar! Jag valde uppenbarligen fel märke :/
  • Planerar2020

    Vad tror ni om detta? CD40 idag och haft ökning på ÄLtest till och från hela cykeln. Mängder av symtom bla ljusrosa flytningar 15/11-22/11 och molvärk till och från sedan 15/11. Trodde jag hade ÄL 12/11 som jag brukar och enligt app men fortfarande varken positivt gravtest eller någon mens...

  • Soligtochfint

    Idag på cykeldag 25 fick jag detta resultat...glad att jag faktiskt verkar ha ägglossning men drygt att den verkar vara så oregelbunden

  • saran92
    Majja92 skrev 2019-12-07 10:58:14 följande:

    6:e dagen i rad...... Jäkla skit test! :((((


    Har du tagit ett gravtest?
  • Majja92
    saran92 skrev 2019-12-07 11:03:53 följande:

    Har du tagit ett gravtest?


    Ja det har jag, är inte gravid (tyvärr)

    Har har mailat baby plan och berättat om problemet. Har aldrig tidigare haft positivt i mer än två dagar förut, känns väldigt märkligt.

    Stackars sambon, snart ramlar nog snoppen av!

    Men det verkar som att fler i denna gruppen har problem med baby plan?
  • PelloBello
    Majja92 skrev 2019-12-07 11:58:01 följande:

    Ja det har jag, är inte gravid (tyvärr)

    Har har mailat baby plan och berättat om problemet. Har aldrig tidigare haft positivt i mer än två dagar förut, känns väldigt märkligt.

    Stackars sambon, snart ramlar nog snoppen av!

    Men det verkar som att fler i denna gruppen har problem med baby plan?


    Jotack. Skriv gärna vad de svarar sen.

    Jag borde ha äl om ca en vecka. Men inte enligt testerna och vad appen kan läsa av dom. Suck.

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?