• swallow the big moon

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Nixtie

    Någon som kan hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester? Den till vänster är 24:e på morgonen och bredvid är på eftermiddagen. Sen är det 26:e,27:e och sen idag längst till höger.. varför har jag så många positiva? Tänkte att det började avta men efter den idag så blev jag lite fundersam.. någon som vet?

  • ensamärstark

    V


    Nixtie skrev 2019-12-29 00:04:26 följande:

    Någon som kan hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester? Den till vänster är 24:e på morgonen och bredvid är på eftermiddagen. Sen är det 26:e,27:e och sen idag längst till höger.. varför har jag så många positiva? Tänkte att det började avta men efter den idag så blev jag lite fundersam.. någon som vet?


    Dessa tester är skitdåliga tyvärr och massor som får positivt under långa perioder tyvärr.

    Prova ett annat märke
  • dudetten


    Testen (uppifrån och ner) är fredad, lördag och idag söndag. Tog det starka testet lördag morgon och hade ägglossningssmärta på kvällen, så då måste troligtvis ägget ha släppt då? Har myst torsdag, fredag och lördag. Prickade vi rätt på myset?
  • dudetten
    dudetten skrev 2019-12-29 12:14:19 följande:

    Testen (uppifrån och ner) är fredad, lördag och idag söndag. Tog det starka testet lördag morgon och hade ägglossningssmärta på kvällen, så då måste troligtvis ägget ha släppt då? Har myst torsdag, fredag och lördag. Prickade vi rätt på myset?


    Från vänster till höger blev det visst ;) haha
  • dudetten
    Nixtie skrev 2019-12-29 00:04:26 följande:

    Någon som kan hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester? Den till vänster är 24:e på morgonen och bredvid är på eftermiddagen. Sen är det 26:e,27:e och sen idag längst till höger.. varför har jag så många positiva? Tänkte att det började avta men efter den idag så blev jag lite fundersam.. någon som vet?


    Har läst i forum här att om testen är positiva länge har det inte skett någon ägglossning :( men har ingen aning om det är så!
  • Närsomhelstnu
    dudetten skrev 2019-12-28 23:47:43 följande:

    Slutar det visa positivt direkt efter att ägget släppt?


    Det är olika för olika personer, vissa får helt blanka. Själv får jag endast starkt innan ägglossning och sedan varierande svaga äl test resten av cykeln.
  • dudetten
    Närsomhelstnu skrev 2019-12-30 13:01:08 följande:

    Det är olika för olika personer, vissa får helt blanka. Själv får jag endast starkt innan ägglossning och sedan varierande svaga äl test resten av cykeln.


    Tog ett idag också, väldigt svagt streck så nu är ägglossningen över för denna gång :) BIM den 13e :D
  • Närsomhelstnu
    dudetten skrev 2019-12-30 14:28:01 följande:

    Tog ett idag också, väldigt svagt streck så nu är ägglossningen över för denna gång :) BIM den 13e :D


    Håller mina tummar :)
  • dudetten
    Närsomhelstnu skrev 2019-12-30 17:53:52 följande:

    Håller mina tummar :)


    Tack :D försöker du också bli gravid eller du är redan gravid? :)
  • Närsomhelstnu
    dudetten skrev 2019-12-30 18:05:22 följande:

    Tack :D försöker du också bli gravid eller du är redan gravid? :)


    Försöker :) men inget än :(
Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?