• Nandez

    Idol 2019

    I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

  • Svar på tråden Idol 2019
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-06 21:03:49 följande:
    Men jag kan nästan garanterat säga att det är Tusse som vinner. Nå skit samma nu snart är det över.

    Jag hoppas att få höra mer av dem som redan åkt ut för det finns flera av dem som var såå mycket bättre är dessa två.
    Det tycker jag inte. Varör tittar du om det är så dåligt?
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-06 21:03:49 följande:
    Men jag kan nästan garanterat säga att det är Tusse som vinner. Nå skit samma nu snart är det över.

    Jag hoppas att få höra mer av dem som redan åkt ut för det finns flera av dem som var såå mycket bättre är dessa två.
    Gottfrid lär dyka upp på en Finlandsfärja
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-06 21:04:46 följande:
    Det tycker jag inte. Varör tittar du om det är så dåligt?
    Tittar inte bara lyssnar.....Har ryggen vänt mot tv:n  :) Sitter vid datorn och gör annat.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-06 21:05:45 följande:
    Gottfrid lär dyka upp på en Finlandsfärja
    Ja det hoppas jag att han kommer att göra....Åker inte så ofta Finlandsfärja, men han kanske är där när jag gör det.

    Dock åker jag när det är dansband på båten :)
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-06 21:07:16 följande:
    Tittar inte bara lyssnar.....Har ryggen vänt mot tv:n  :) Sitter vid datorn och gör annat.
    Det är samma sak
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-06 21:08:59 följande:
    Ja det hoppas jag att han kommer att göra....Åker inte så ofta Finlandsfärja, men han kanske är där när jag gör det.

    Dock åker jag när det är dansband på båten :)
    Lyssnar inte på dansband heller.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-06 21:10:05 följande:
    Lyssnar inte på dansband heller.
    Nej jag vet att du inte lyssnar på dansband, men det gör jag...Gjort det sen jag var 12 år så lite över 50 år har jag gillat dansband. Sen har jag varit danslärare också i 10 år.
Svar på tråden Idol 2019