• Tamla

    Antingen eller!

    En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

    Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

    Jag börjar med:

    Sommar eller vinter?

  • Svar på tråden Antingen eller!
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2019-11-09 00:38:32 följande:
    Ehh...chips tror jag. Fast choklad vill jag ju inte heller va utan jue... :/
    Jag förstår inte vad du menar. Choklad är choklad, nothing else. Det innehåller mjölk (tänk mjölkchoklad) och som liten fick man alltid höra "drick mycket mjölk så blir ditt skelett starkt". Dessutom innehåller choklad spår av vitaminer och mineraler. 
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2019-11-09 23:09:06 följande:
    Jag förstår inte vad du menar. Choklad är choklad, nothing else. Det innehåller mjölk (tänk mjölkchoklad) och som liten fick man alltid höra "drick mycket mjölk så blir ditt skelett starkt". Dessutom innehåller choklad spår av vitaminer och mineraler. 
    Intressant
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2019-11-09 23:06:43 följande:
    Senap. 

    Serie eller film? 

    flygrl: Ja! Och inte nog med det så kom du med fel svar, how dare you? smile2.gif (ang. frågan om gbg vs sthlm)
    Serie

    Pizza eller kebab?
  • flygrl

    Beror ju på...har haft riktigt överjävlig tandvärk som va betydligt värre än värsta magsjukan jag haft så säger väl magsjuka då trots allt. :/

    Regnrock eller paraply?

    (@kokosnötmjölk: Göteborg är säkert fint det med...men Sthlm är min stad helt enkelt. Om man nu får säga så när man inte kommer från Sthlm stad utan typ Storsthlm...Norra Botkyrka.

    Förstår inte helt din poäng ang choklad. Du menar det inte är godis utan en egen kategori så att säga? Eller? :)

Svar på tråden Antingen eller!