• Tamla

    Antingen eller!

    En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

    Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

    Jag börjar med:

    Sommar eller vinter?

  • Svar på tråden Antingen eller!
  • Nandez

    Los Angeles

    Jeansjacka eller en jacka konstmaterial?

    flygrl:Trivdes bra i Fruis . Men kärleken fick mig att flytta

  • kokosnötmjölk

    None of them, men restaurang om jag måste välja. 

    Vatten eller läsk att dricka? 

    flygrl: Det är ju bara trevligt att utbyta kunskap, ni andra i lektrådarna lär mig massor som jag annars inte skulle ha någon aning om! Jag har också för mig att Norrtälje tillhör storsthlm av någon anledning, men är osäker på det, vet i alla fall att det tillhör Roslagen Har dock aldrig varit där, mer än åkt förbi med finlandsfärjan. 

    Jag tycker definitivt att du ska kolla in Gbg någon gång, det finns nog något att göra här i alla fall. Ja, skillnad på turista och ha vardagslivet är det definitivt, jag har kompisar som inte bor här i stan men som varit här och våra kopplingar och sätt att se på staden är helt olika  

    Nandez: Jag vet inte vad fruängen är, men det låter som att det inte är jättecentralt? Iomed "ängen" i namnet. Men att flytta för kärleken är det nog många som gör, tex gjorde min mamma det också. Sedan skildes hon och pappa och hon flyttade tillbaka till hemstaden 1h bort - sen dess har jag och min bror bott varannan vecka i de olika städerna. 

  • flygrl
    Nandez skrev 2019-11-20 13:40:14 följande:

    Rask promenad

    Maj eller augusti?


    Maj

    Hamburgare eller kebab?

    (@Nandez: I c.

    Länken funkade för mig.

    @kokosnötmjölk: Visst är det trevligt utbyta tankar & kunskap.

    Norrtälje brukar räknas in i Storsthlm men det känns konstigt då det ju ligger ganska långt från stan med massa skog och glesbygd emellan. Men det är en trevlig liten stad däremot. :)

    Som sagt: Gbg kommer besökas en dag och är säkert värt resan )
  • flygrl
    Nandez skrev 2019-11-20 21:39:25 följande:

    flygrl: Här fungerar inte länken, konstigt.


    Knepigt.
Svar på tråden Antingen eller!