• Tamla

    Antingen eller!

    En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

    Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

    Jag börjar med:

    Sommar eller vinter?

  • Svar på tråden Antingen eller!
  • kokosnötmjölk

    1990-talet. För att det är närmare nutid. Samtidigt skulle det vara roligt att se och uppleva 60-talet med. Men 90 talet levde farfar på, så det får bli det (han levde iof på 60-talet med, men som barn) 

    Blått eller grönt? 

    flygrl: linser ftw! Jag har sjukt dålig syn och har haft glasögon sen jag var 3 år. har än inte vant mig, är där och pillar och får dem kladdiga i tid och otid så för mig fungerar linser tusen gånger bättre. Även om jag inte ser lika bra med dem, blir det ändå bättre med tanke på att mina glasögon jämt var kladdiga, haha 

  • flygrl

    Gillar båda men föredrar nog mjukt i längden

    Kram eller handslag?

    (@kokosnötmjölk: Tack för din input om glasögon & linser. Jag hoppas det ligger långt in i framtiden för mig...

    Bra du påpekade att din farfar inte va 90-talist utan fanns på 60-talet med. Annars hade jag behövt fråga dig om din mammas och även din ålder. )

Svar på tråden Antingen eller!