• Tamla

    Antingen eller!

    En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

    Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

    Jag börjar med:

    Sommar eller vinter?

  • Svar på tråden Antingen eller!
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2020-03-07 02:11:15 följande:
    (@kokosnötmjölk: He he...fast dom myror i choklad jag blev bjuden på kom från typ Harrods i London och hade tydligen vart svindyra enligt polaren som bjöd smile5.gifsmile2.gif )
    Såg du det jag skrivit till dig i inlägg #1005??? smile5.gif )
    Wow! Ok, jag skulle nog inte uppskatta att äta myror, men det kanske är jättegott. Ska absolut inte döma ut det innan jag testat, men min spontana reaktion är något negativ  

    Shoot, nej det gjorde jag inte! Jag har inte varit in här mycket det senaste pga mitt mående men har just kommit igång. När det stått 200+ inlägg har jag inte riktigt haft tid att läsa alla Tack för påminnelsen i alla fall, ska genast kolla!  
  • kokosnötmjölk
    flygrl skrev 2020-02-29 02:03:03 följande:
    (@kokosnötmjölk: Tack för din input om glasögon & linser. Jag hoppas det ligger långt in i framtiden för mig... smile5.gif
    Bra du påpekade att din farfar inte va 90-talist utan fanns på 60-talet med. Annars hade jag behövt fråga dig om din mammas och även din ålder. smile2.gif )
    Ja, man vill ju inte direkt ha dålig syn! Jag har aldrig upplevt något annat, så jag är ju van men det är ändå jobbigt ibland. Håller tummarna att det ligger långt in i framtiden för dig  
    Haha! Farfar var född på 50-talet. Jag föddes inte igår  
  • flygrl

    Hmm...ljus choklad anses ju inte va lika fiiint men jag föredrar nog faktiskt det i längden

    Alabama eller Alaska?

    (@kokosnötmjölk: Skoda & Seat är bilmärken.

    Tråkigt höra att du inte mått så bra. Önskar dig att du ska få må bättre! Inte meningen att pressa dig med mina små rader till dig men tänkte dom kunde va lite roliga för dig att få...

    Vet du, myror i choklad va väl ungefär lika gott som det låter...knastrade konstigt...blä! Vet faktiskt inte va jag tänkte på eller med när jag stoppade en i munnen. Rekommenderas inte! :/

    Pappa skaffade glasögon i 30-årsåldern och mamma när hon va typ 45 så får väl se när det blir dags för moi.

    Blir lugnare när jag hör att din farfar föddes på 50-talet. Såg först framför mig hur han va född typ -90, din mamma 2005 och du...igår, jaaa.

    Va rädd om dig! )

Svar på tråden Antingen eller!