• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • BDN
    dudetten skrev 2019-11-04 13:21:15 följande:

    Jag tycker det ser ut som ett svagt streck ????


    malinamf skrev 2019-11-04 13:25:43 följande:

    Jag ser! :) Håller tummarna stenhårt, men jag tycker det ser lovande ut :)


    Tack hörrni!! Håller tummarna:)
  • dudetten
    BDN skrev 2019-11-04 15:32:49 följande:
    malinamf skrev 2019-11-04 13:25:43 följande:

    Jag ser! :) Håller tummarna stenhårt, men jag tycker det ser lovande ut :)


    Tack hörrni!! Håller tummarna:)
    frågetecken ska föreställa en glad gubbe :) det verkar inte funka med telefonens emojisar på familjeliv ;) 
    så roligt, ska hålla tummarna att det blir ett starkt plus i dagarna :D
  • Mamma2014

    Idag kom mensen så jag hoppar över till december tråden och hoppas december blir min/vår månad istället. Lycka till ni som är kvar!

  • Tjoppa12
    BDN skrev 2019-11-04 13:11:14 följande:

    Bim-1. Inte morgonurin. Jag ser ett streck men vågar inte hoppas. Ser ni något?


    Jag skymtar något ! Också alltid fått tvärblankt på dessa så det här tror jag på :)

    Jag har BIM nästa måndag, den 11 november. Vårat sjunde försök till första. Hoppaaaas :(
  • BDN
    Tjoppa12 skrev 2019-11-04 19:33:59 följande:

    Jag skymtar något ! Också alltid fått tvärblankt på dessa så det här tror jag på :)

    Jag har BIM nästa måndag, den 11 november. Vårat sjunde försök till första. Hoppaaaas :(


    Haha hoppas. Har beställt min beskärda del av gravtest från apoteket de senaste månaderna och det har gått jättesnabbt att få dem. Just denna gång så blev leveransen försenad så har inga test kvar och kommer inte kunna testa imorgon bitti på bim! Så typiskt haha.

    Håller alla tummar jag har för dig på måndag!!
  • Tjoppa12
    BDN skrev 2019-11-04 19:39:32 följande:

    Haha hoppas. Har beställt min beskärda del av gravtest från apoteket de senaste månaderna och det har gått jättesnabbt att få dem. Just denna gång så blev leveransen försenad så har inga test kvar och kommer inte kunna testa imorgon bitti på bim! Så typiskt haha.

    Håller alla tummar jag har för dig på måndag!!


    Åh nej, jag förstår känslan!! Man vill ju helst testa varje varje varje dag. Så är iallafall jag, men den här gången tänker jag verkligen försöka hålla mig tills BIM :D ( stoppade mig själv från att testa idag då jag insåg att...jag har faktiskt en hel vecka kvar haha)

    Förhoppningsvis ser du ett tydligt streck. Håller tummarna för dig med!
  • BDN
    Tjoppa12 skrev 2019-11-04 19:49:54 följande:

    Åh nej, jag förstår känslan!! Man vill ju helst testa varje varje varje dag. Så är iallafall jag, men den här gången tänker jag verkligen försöka hålla mig tills BIM :D ( stoppade mig själv från att testa idag då jag insåg att...jag har faktiskt en hel vecka kvar haha)

    Förhoppningsvis ser du ett tydligt streck. Håller tummarna för dig med!


    Haha relaterar till 100%. Jag har "bara" testat 3 gånger innan BIM denna månad. Haha. Håller tummarna för oss båda :)
  • Mevi1315
    BDN skrev 2019-11-04 19:39:32 följande:

    Haha hoppas. Har beställt min beskärda del av gravtest från apoteket de senaste månaderna och det har gått jättesnabbt att få dem. Just denna gång så blev leveransen försenad så har inga test kvar och kommer inte kunna testa imorgon bitti på bim! Så typiskt haha.

    Håller alla tummar jag har för dig på måndag!!


    Också beställt och kom idag ;)

    ?Värst vad småpaket som kommer då och då? säger sambon ;)
  • Pepsin
    mariagejan skrev 2019-11-03 16:55:40 följande:

    Jag får alltid suuuuper ömma bröst innan mens ca 1 v innan och sedan slutar de ömma ganska exakt två dagar innan mens. Nu kom det ömma lite senare och sedan försvann det efter två dagar och var helt oömma i 1 dag sedan kom det tillbaka igen.

    Jag kräktes också en gång helt spontant så då började jag ana. Utöver det inget speciellt jag letade efter och har klämt för att se om bröstvårtorna är ömma för tycker alla som är gravida säger de blir ömma men de gör inte ont däremot är de styva hela tiden och det brukar de inte vara!

    Jag hoppas bara det går hela vägen är så glad!

    Skulle påbörjat ivf på tisdag denna veckan dagen efter min väntade mens 4 nov så är så otroligt tacksam och ödmjuk att jag får uppleva detta!

    Heja er alla <3


    Stort grattis! Vi väntar också på Ivf. Vad visade er utredning? Och hur länge har ni försökt? :)
Svar på tråden BIM november 2019