• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • Nyckelpiga2017
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 18:37:58 följande:

    Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S


    Absolut predictor early blir det inga breda streck på. Grattis till er nummer 4, jag hoppas på + med vår nummer 4 på tisdag:)
  • Anonym (Drömmenomfyra)
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-14 19:12:33 följande:

    Absolut predictor early blir det inga breda streck på. Grattis till er nummer 4, jag hoppas på + med vår nummer 4 på tisdag:)


    Åh tack, det visste jag inte ???? men kan knappt tro det är sant, jag är ju bara på bim-5... vi har tänkt länge på en fyra men trodde inte det skulle gå såå snabbt, så vi är lite i chock, men glada såklart

    Vad kul att ni också planerar en liten fyra hur gamla är era andra barn? När har du bim?
  • Anonym (Drömmenomfyra)
    Corros skrev 2019-11-14 18:58:16 följande:

    Absolut! Grattis!!!!


    Tack!!!
  • awi
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 18:37:58 följande:

    Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S


    Stort grattis!
  • L 91
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 18:37:58 följande:

    Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S


    Grattis!
  • qwe1990
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 18:37:58 följande:

    Är det positivt tror ni, trots smalt streck? :-S


    Ja! Grattis!
  • qwe1990

    Herregud, detta trodde jag inte! Jag är gravid!

    Bara strax efter jag skrivit här om hur jag nästan skrattade åt mina ?symptom? åkte jag in till stan och köpte RFSU:s storpack (förväntade mig många negativa test). Kom hem, testade, tittade och tänkte ?negativt igen?. Men när jag kom tillbaka nån minut senare såg jag ett litet svagt streck och blev helt chockad. Pulsen gick i taket och jag blev helt skakig. Testade några timmar senare och fortfarande svagt streck. Så då åkte jag in till stan igen och köpte ett digitalt som sa ?Gravid 1-2 veckor?. Trots att det var eftermiddag på BIM -3. Så NC hade tydligen fel om min ägglossning som jag trodde. Hade jag haft ägglossningsdag i fredags, som appen säger, hade det ju inte kunnat synas nåt nu, 6 dagar efter.

    Men nu har ?hoppas jag blir gravid? redan bytts mot ?hoppas det inte blir missfall?. Men nu kan jag bli gravid i alla fall! Det visste jag inte innan. En så häftig dag <3

  • IA88

    Stort grattis! Vad fantastiskt! :)


    qwe1990 skrev 2019-11-14 20:01:19 följande:

    Herregud, detta trodde jag inte! Jag är gravid!

    Bara strax efter jag skrivit här om hur jag nästan skrattade åt mina ?symptom? åkte jag in till stan och köpte RFSU:s storpack (förväntade mig många negativa test). Kom hem, testade, tittade och tänkte ?negativt igen?. Men när jag kom tillbaka nån minut senare såg jag ett litet svagt streck och blev helt chockad. Pulsen gick i taket och jag blev helt skakig. Testade några timmar senare och fortfarande svagt streck. Så då åkte jag in till stan igen och köpte ett digitalt som sa ?Gravid 1-2 veckor?. Trots att det var eftermiddag på BIM -3. Så NC hade tydligen fel om min ägglossning som jag trodde. Hade jag haft ägglossningsdag i fredags, som appen säger, hade det ju inte kunnat synas nåt nu, 6 dagar efter.

    Men nu har ?hoppas jag blir gravid? redan bytts mot ?hoppas det inte blir missfall?. Men nu kan jag bli gravid i alla fall! Det visste jag inte innan. En så häftig dag <3


  • L 91
    qwe1990 skrev 2019-11-14 20:01:19 följande:

    Herregud, detta trodde jag inte! Jag är gravid!

    Bara strax efter jag skrivit här om hur jag nästan skrattade åt mina ?symptom? åkte jag in till stan och köpte RFSU:s storpack (förväntade mig många negativa test). Kom hem, testade, tittade och tänkte ?negativt igen?. Men när jag kom tillbaka nån minut senare såg jag ett litet svagt streck och blev helt chockad. Pulsen gick i taket och jag blev helt skakig. Testade några timmar senare och fortfarande svagt streck. Så då åkte jag in till stan igen och köpte ett digitalt som sa ?Gravid 1-2 veckor?. Trots att det var eftermiddag på BIM -3. Så NC hade tydligen fel om min ägglossning som jag trodde. Hade jag haft ägglossningsdag i fredags, som appen säger, hade det ju inte kunnat synas nåt nu, 6 dagar efter.

    Men nu har ?hoppas jag blir gravid? redan bytts mot ?hoppas det inte blir missfall?. Men nu kan jag bli gravid i alla fall! Det visste jag inte innan. En så häftig dag <3


    Grattis!
  • Nyckelpiga2017
    Anonym (Drömmenomfyra) skrev 2019-11-14 19:24:10 följande:

    Åh tack, det visste jag inte ???? men kan knappt tro det är sant, jag är ju bara på bim-5... vi har tänkt länge på en fyra men trodde inte det skulle gå såå snabbt, så vi är lite i chock, men glada såklart

    Vad kul att ni också planerar en liten fyra hur gamla är era andra barn? När har du bim?


    Våra är 8, 6 och 1 år så vi vill ge vår yngsta ett syskon nära i ålder med som de stora är. Vilken ålder är det på era? Vad spännande att ni nu får er fjärde, vi längtar så men känner även att om det tar för lång tid så kanske vi tänker om och är nöjda med våra tre. Grattis igen!
Svar på tråden BIM november 2019