• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • hundenhubbe
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-14 19:04:38 följande:

    Samma här! :) det blir dagen innan bim för mig.


    Spännande! Håller tummarna för oss:D
  • IA88

    Hade BIM 10/11 eller 11/11 och har väntat till idag med att testa för att jag inte ville testa för tidigt men testet nu imorse visar inte ens i närheten av ett pluss. Blir så besviken, varför börjar kroppen strula nu :( Min temperatur är fortfarande hög (blir högre varje dag) och ingen mens men helt blankt test liksom så är nog dags för mig att hoppa över i decembertråden

  • Anonym (Drömmenomfyra)
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-14 21:04:42 följande:

    Våra är 8, 6 och 1 år så vi vill ge vår yngsta ett syskon nära i ålder med som de stora är. Vilken ålder är det på era? Vad spännande att ni nu får er fjärde, vi längtar så men känner även att om det tar för lång tid så kanske vi tänker om och är nöjda med våra tre. Grattis igen!


    Våra är 11, 8 och 4 år, så vi har spridit ut dom lite, hehe.

    Men vi tycker det känns skönt att de andra är så pass stora Håller tummarna för att ni får ett plus nästa vecka
  • Fantasifulltnamn

    Godmorgon! Nu blir det ju en intim fråga, men ja..

    Igår så hade jag lite mensvärk, jag och sambon skulle ha sex och ja vi började i doggy. Men det gjorde sååå ont, i magen liksom. Så vi testade i missionären och det gick bättre. Tillbaka till doggy och nej, det gjorde för ont. Tillbaka till missionären och då gjorde det också ont. Så då avbröt vi. Hade sedan ont och det gör fortfarande ont när jag hostar eller nyser.

    Har inte testat pos, men någon annan som varit med som samma sak? Bör jag vara orolig för något? Ska ha mens nästa vecka på onsdag.

  • L 91
    IA88 skrev 2019-11-15 06:32:28 följande:

    Hade BIM 10/11 eller 11/11 och har väntat till idag med att testa för att jag inte ville testa för tidigt men testet nu imorse visar inte ens i närheten av ett pluss. Blir så besviken, varför börjar kroppen strula nu :( Min temperatur är fortfarande hög (blir högre varje dag) och ingen mens men helt blankt test liksom så är nog dags för mig att hoppa över i decembertråden


    Sådär har min kropp gjort också. Med mellersta barnet plussade jag svagt på BIM+18 typ... minns inte riktigt men det var helt knas. Prova om några dagar igen..
  • Nicciz

    Äl + 9 och negativt test. Tappar hoppet! Vi började försöka i maj förra året och har blivit gravida två gånger, en gång fick jag avbryta i vecka 15 och den andra gången fick jag missfall i vecka 6. Vill att det ska gå vägen tredje gången gillt!

  • Mevi1315
    Nicciz skrev 2019-11-15 09:17:46 följande:

    Äl + 9 och negativt test. Tappar hoppet! Vi började försöka i maj förra året och har blivit gravida två gånger, en gång fick jag avbryta i vecka 15 och den andra gången fick jag missfall i vecka 6. Vill att det ska gå vägen tredje gången gillt!


    Får man fråga varför du fick avbryta?
  • larssonc

    Cd 14 idag och nu tycker jag äl testet har blivit starkare igen. Kanske får jag ägglossning ändå fast senare än vanligt.

    På bilden är det

    Överst - onsdag morgon

    Mitten - torsdag morgon

    Nedersta - idag, fredag morgon

    Ska köpa digitalt tror jag och fortsätta testa

  • hundenhubbe
    larssonc skrev 2019-11-15 11:29:05 följande:

    Cd 14 idag och nu tycker jag äl testet har blivit starkare igen. Kanske får jag ägglossning ändå fast senare än vanligt.

    På bilden är det

    Överst - onsdag morgon

    Mitten - torsdag morgon

    Nedersta - idag, fredag morgon

    Ska köpa digitalt tror jag och fortsätta testa


    Jag hade testat morgon och em kommande dagar :)
Svar på tråden BIM november 2019