• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • nufårvise
    Anonym (Längtan) skrev 2019-11-18 13:52:23 följande:

    Är det något jätte svagt där eller är min längtan bara för stor? Vet ej hur jag ligger till i min kalender eftersom jag inte fått tillbaka mensen efter förlossningen


    Ser inget tyvärr. Hoppas det syns bättre idag!
  • Mevi1315

    Hade mensvärk igår men den försvann, molvärk o illamående idag igen. Men inget plus igår. Jag hoppas på det bästa

  • IA88

    Stort grattis! :)


    dudetten skrev 2019-11-18 14:40:44 följande:

    Igår kom det efterlängtade plusset


  • Nyckelpiga2017

    Dagens test var hånande blankt och fick mig verkligen att tappa hoppet. Hur går det för dig hundenhubbe?

  • LizzieP
    Elina22 skrev 2019-11-18 09:07:57 följande:

    Har bim idag. Har typ som mensvärk/molande värk. Dock inte fått mens ännu så efter jobbet ska jag springa iväg och köpa ett test. Har ni andra känt av mensvärk men inte fått mens och istället visats sig vara symtom till graviditet? *hoppas*


    Efter att jag plussade för 5 dagar sedan har jag haft molverk som påminner mycket om mensvärk varje dag! Blir orolig varje gång men det ska tydligen vara normalt vid graviditet. Lycka till!
  • LizzieP
    Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-18 09:15:12 följande:

    Testade nu på morgonen med CB testa tidigt, såg dock ingen antydan till streck så det är nog kört denna månad. Vet att jag har 5 dagar till BIM men har bara fått för mig att det skulle synas nu om jag var gravid eftersom jag plussade så tidigt förra gången..

    Får inte ihop det hur jag mår, känner mig skakig i kroppen idag, nedstämd och väldigt känslig liksom. Har fortf mensvärk lite då och då på framsidan vilket jag aldrig brukar ha..

    Kan ju testa i morrn också och se men d känns kört :(


    Jag plussade inte på CB testa tidigt förrn BIM + 5 tror jag det var. Ett svagt streck men som blivit ett starkt blått nu efter några dagar :D
  • liloma

    Har BIM idag. Kan inte påstå att jag känner några gravidsymtom. Tänkte testa imorgon bitti om det inte hänt något innan. Vill så gärna ha ett plus men vill heller inte bli besviken :p Så länge mensen inte kommer finns hoppet kvar iallafall! Även om det känns tveksamt...

  • lillepitbull

    Heej!

    Jag har BIM i början av december (tror jag)...

    Misstänker att jag just för tillfället har nidationsblödning och den äter upp mig, GÖR SÅ ONT! Inatt har jag inte kunnat sova alls... hållt i sig sen i lördags... Såhär var det inte förra gången jag blev gravid.. det är inte mensen heller för den kommer punktligt varje månad. Blöder aldrig mellan gångerna...

    Fler med nidis som gjort/gör ont?

    Min mens är beräknad om två veckor, när vågar man testa sig? Om jag inte är på väg att bli gravid så är det fasiken nå allvarligt fel... :/!

  • Fantasifulltnamn

    Testen fortsätter att vara blanka. Hoppas mensen kommer när den ska då, så man får försöka igen.

    Grattis till alla er som +ar och lycka till till er som sitter i samma sits som mig fortfarande!

Svar på tråden BIM november 2019