• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • Mevi1315
    Anonym (Hoppas) skrev 2019-11-19 10:31:24 följande:

    Sådan hemsk mensvärk de känns som jag ska få mens vilken sekund som helst. Gör ont i blygdbenet och bränner i tjej magen. Någon mer? Är bara på äl+10


    Är typ äl+12 ish och känner detsamma. Dock haft ont i en vecka o illamående
  • Anonym (Andra barnet)

    Kände mig uppgiven men testade idag igen med CB testa tidigt (ska bli ett streck i vänstra rutan, inte plus).

    Detta kom upp i nederkant på test tid. Senare bleknade testet.

    Jag tycker jag ser.



    e

  • Anonym (Andra barnet)

    Ska testa i morrn bitti med morgonurin igen, blir nog rättvisare så.

  • Supertrio

    Tog ett early predictor-test imorse som visade negativt. Blev helt förtvivlad:/ Ska ha min mens imorgon enligt Flo-appen men kom nu på att min ägglossning inte stämde med appen denna månaden. Fick glad gubbe först 3-4 dagar senare än vad appen sa. Så om jag räknat rätt så ska jag nu istället ha mens på söndag. Vilket betyder att jag kanske har testat för tidigt?? Har ökade flytningar, ömma bröst och mår lite illa till och från.... brukar vara ?torr? innan mens så detta är ändå konstigt. Vad tror ni?

  • Stoltmoster

    Fråga mig inte hur men jag är gravid. Jag har haft mens men har haft positiva äl tester i 4 dagar nu. Så jag provade, och positivt blev de! Ska köpa ett veckotest och se va som står på de :)

  • Stoltmoster

    Jag hade alltså mens för 1, 5 vecka sedan. Så jag kan inte begripa hur detta ens är möjligt.

  • hundenhubbe
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-19 07:51:30 följande:

    Dagens test var hånande blankt och fick mig verkligen att tappa hoppet. Hur går det för dig hundenhubbe?


    Familjeliv låg nere för mig igår xS superskumt! Tog ett test imorse och samma här... sopblankt. Känns verkligen kört... tar ett imorgon och syns inget då 5 dagar innan bim och äl+10 ger jag upp denna månad. Synts så tidigt alla andra graviditeter...! Det värsta är att jag känner mig som sist jag var gravid! Ful hy, mensvärk , gasig, ömma bröst och i 2 dagar mått väldigt illa på fm fattar ingenting. Kroppen är så elak just nu :(
  • IA88

    Men wow, grattis! :) Man har ju hört att en del har lite mens under graviditet så visst kan det hända men förstår att det måste kännas otippat :)


    Stoltmoster skrev 2019-11-19 16:43:44 följande:

    Fråga mig inte hur men jag är gravid. Jag har haft mens men har haft positiva äl tester i 4 dagar nu. Så jag provade, och positivt blev de! Ska köpa ett veckotest och se va som står på de :)


  • Anonym (Andra barnet)
    Stoltmoster skrev 2019-11-19 16:43:44 följande:

    Fråga mig inte hur men jag är gravid. Jag har haft mens men har haft positiva äl tester i 4 dagar nu. Så jag provade, och positivt blev de! Ska köpa ett veckotest och se va som står på de :)


    Stort grattis!! :)
    Det kan inte vart så att du fick en nidblödning för någon vecka sen och att äl testerna tagit upp hcg hormonet? Dom kan ju göra det, även om man inte ska lita på det. 
    Jag fick starkt äl test när jag plussade med dottern.
    Spännande att se vilken vecka du är i!
  • Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-19 17:27:00 följande:

    Familjeliv låg nere för mig igår xS superskumt! Tog ett test imorse och samma här... sopblankt. Känns verkligen kört... tar ett imorgon och syns inget då 5 dagar innan bim och äl+10 ger jag upp denna månad. Synts så tidigt alla andra graviditeter...! Det värsta är att jag känner mig som sist jag var gravid! Ful hy, mensvärk , gasig, ömma bröst och i 2 dagar mått väldigt illa på fm fattar ingenting. Kroppen är så elak just nu :(


    Jag förstår verkligen känslan bim imorgon för mig så vi får väl se om mensen kommer, jag tänker inte testa imorgon utan nu väntar jag bara in mensen. Mina spottings brukar komma äl+8 men det har inte kommit än så kroppen verkar inne på att spela mig ett spratt..
Svar på tråden BIM november 2019