• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • Mevi1315

    Molvärk i en vecka, dag 25 men inget plus i sikte. Har annars ömma bröst innan mens men inte nu utan molvärk nere i magen. Kroppen är lurig, ge mig plus nu! Någon fler med samma

  • nufårvise
    hundenhubbe skrev 2019-11-19 17:27:00 följande:

    Familjeliv låg nere för mig igår xS superskumt! Tog ett test imorse och samma här... sopblankt. Känns verkligen kört... tar ett imorgon och syns inget då 5 dagar innan bim och äl+10 ger jag upp denna månad. Synts så tidigt alla andra graviditeter...! Det värsta är att jag känner mig som sist jag var gravid! Ful hy, mensvärk , gasig, ömma bröst och i 2 dagar mått väldigt illa på fm fattar ingenting. Kroppen är så elak just nu :(


    Låg nere för mig med igår. Var blankt även här idag. Men när illa och har nu fått världens huvudvärk. Så är kanske bara på g att bli sjuk. Hoppas du får ett plus imorgon.
  • hundenhubbe
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-19 19:59:44 följande:

    Jag förstår verkligen känslan bim imorgon för mig så vi får väl se om mensen kommer, jag tänker inte testa imorgon utan nu väntar jag bara in mensen. Mina spottings brukar komma äl+8 men det har inte kommit än så kroppen verkar inne på att spela mig ett spratt..


    Jag tar ett imorgon fast jag vet att det kommer vara negativt... och denna gång prickade vi verkligen in äl! Tycker kroppen är riktigt elak när den lurar mig med massa falska symtom.. idag har jag varit så grinig och arg på dedär blanka testet och tagit ut de på sambon känner jag. Vet att vi bara försökt 5 månader men de börjar kännas så jäkla drygt!! Helst då dom andra gick så snabbt... man är väl så jäkla bortskämd men har ju som sagt väntat på sambons godkännande i 1 år också Så vill bara att de ska bli något nu :(
  • hundenhubbe
    nufårvise skrev 2019-11-19 21:32:51 följande:

    Låg nere för mig med igår. Var blankt även här idag. Men när illa och har nu fått världens huvudvärk. Så är kanske bara på g att bli sjuk. Hoppas du får ett plus imorgon.


    Jaha då kanske de var fel för flera! Jag tror tyvärr inte jag kommer få det :( men tack ändå <3
  • Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-19 22:08:48 följande:

    Jag tar ett imorgon fast jag vet att det kommer vara negativt... och denna gång prickade vi verkligen in äl! Tycker kroppen är riktigt elak när den lurar mig med massa falska symtom.. idag har jag varit så grinig och arg på dedär blanka testet och tagit ut de på sambon känner jag. Vet att vi bara försökt 5 månader men de börjar kännas så jäkla drygt!! Helst då dom andra gick så snabbt... man är väl så jäkla bortskämd men har ju som sagt väntat på sambons godkännande i 1 år också Så vill bara att de ska bli något nu :(


    Precis så känns det för oss med, första gången med fertilitetsmonitor men fick bra utslag med maximal fertilitet 8-9/11 så äl skedde tydligen 10/11 och eftersom vi fick till det dessa tre dagar plus några gånger innan så har jag varit så hoppfull men nu känns det bara hopplöst. Jag har fått spottings nu ikväll så nu är mensen snart här. Håller tummarna för dig :)
  • Stoltmoster
    IA88 skrev 2019-11-19 18:21:25 följande:

    Men wow, grattis! :) Man har ju hört att en del har lite mens under graviditet så visst kan det hända men förstår att det måste kännas otippat :)


    Tack snälla! Ja de måste varit något sånt, känns overkligt :)
  • Stoltmoster
    Anonym (Andra barnet) skrev 2019-11-19 18:55:36 följande:

    Stort grattis!! :)

    Det kan inte vart så att du fick en nidblödning för någon vecka sen och att äl testerna tagit upp hcg hormonet? Dom kan ju göra det, även om man inte ska lita på det. 

    Jag fick starkt äl test när jag plussade med dottern.

    Spännande att se vilken vecka du är i!


    Tack snälla :D det kan säkert varit så, jag ringde gyn och fick en tid redan i morgon då jag haft ganska ont i magen! Svårt att veta vilken vecka jag är i då jag inte är helt säker på när jag hade riktiga mensen sist. Hoppas få svar i morgon :)

  • hundenhubbe
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-19 22:18:45 följande:

    Precis så känns det för oss med, första gången med fertilitetsmonitor men fick bra utslag med maximal fertilitet 8-9/11 så äl skedde tydligen 10/11 och eftersom vi fick till det dessa tre dagar plus några gånger innan så har jag varit så hoppfull men nu känns det bara hopplöst. Jag har fått spottings nu ikväll så nu är mensen snart här. Håller tummarna för dig :)


    Men eller hur!! När man verkligen ger allt och tänker att det typ inte kan gå fel denna gång och man väntar och väntar...! För ett jäkla blank test. Som sagt, vill inte ta ett imorgon för kommer bli så besviken men kommer göra det ändå... hoppas du har fel och får plus <3 annars syns vi väl i decembertråden.. kanske ska bli en fin julklapp?
  • IA88

    Fortfarande inte tillstymmelse till plus imorse på BIM+9 :( Min kropp verkar ha ballat ur totalt med supersen ÄL, eller kanske ingen alls. Hoppas mensen kommer de närmsta dagarna så man kan få starta om liksom och hoppas verkligen att den här 40+ cykeln inte blir något normalt för mig (brukar ha 29-30 dagar). Jag lämnar tråden nu, lycka till ni som är kvar och stort grattis alla ni som plussat redan!

  • Anonym (Andra barnet)


    Godmorgon, gjorde ett nytt test direkt när jag vaknade.

    Vad tror ni? Mens beräknas på t helgen.
Svar på tråden BIM november 2019