• mcs1988

    Vad blir det för mat?

     


    Vad äter ni till middag idag? :) 

    (Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.) 

  • Svar på tråden Vad blir det för mat?
  • Fliselisan

    Grillad fläskytterfilé och pommes med sallad. Köttet blev väldigt saftigt och gott med en härlig grillsmak.

    Egentligen brukar vi äta tacos varannan fredag och godsaker från charken den andra, men vem kan motstå att grilla i det härliga vädret som varit!

  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-21 22:13:52 följande:

    Vegetarisk pasta idag med.  // Glad


    Låter gott! Blev det folköl till pastan? 😋🍺
  • Eurydike

    Idag blev det ugnsbakade tomater med ost och linser. Till det potatispuré och basilikayoghurt 🍅🧀🥔

  • Anonym (Yummie)

    Högrevsburgare med frittisar och cole-slaw.
    I morgon blir det enchilladas.

  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-21 22:22:42 följande:
    Låter gott! Blev det folköl till pastan? 😋🍺
    Jag dricker alltid folköl om dagarna, så ja! Skrattande

    Sen jag gick över från starköl till folköl så kan jag sköta mig på sociala forum!

    Jag blev ju avstängd från Familjeliv och Flashback på fyllan, men sen jag gick över till folköl så har jag kunnat sköta mig! Skrattande
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-21 22:36:11 följande:
    Jag dricker alltid folköl om dagarna, så ja! Skrattande

    Sen jag gick över från starköl till folköl så kan jag sköta mig på sociala forum!

    Jag blev ju avstängd från Familjeliv och Flashback på fyllan, men sen jag gick över till folköl så har jag kunnat sköta mig! Skrattande
    Tänkte väl det! 😃

    Då låter det som ett bra byte med ölen! 🍻

    Det är ju skönt att slippa bli avstängd om man vill vara med och diskutera, så jag är glad för din skull att du kunnat sköta dig 🤩
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-04-21 23:59:25 följande:
    Tänkte väl det! 😃

    Då låter det som ett bra byte med ölen! 🍻

    Det är ju skönt att slippa bli avstängd om man vill vara med och diskutera, så jag är glad för din skull att du kunnat sköta dig 🤩
    Jag vet ju inte vad jag har gjort på Familjeliv för att bli avstängd! Jag har både mailat samt skapat en tråd och frågat, men jag har inte fått något svar! Skrattande
Svar på tråden Vad blir det för mat?