• Anonym (Ava)

    Min kille vänstrar känner sej som en idiot

    Jag erkänner. Jag har gjort det man absolut inte får göra. Jag har kollat i min killes mobil.

    Lång historia kort. Blev lämnad av min exman för 3 år sedan efter att ha varit gifta i 15 år. Med facit i hand visade det sej att han haft en annan bakom ryggen på mej i flera år. Om jag inte varit så dum och blåögd hade jag avslöjat honom i tidigt skede och sluppit ett par år av förnedring. Alla klassiska tecken fanns där såklart men jag blundade och alla bevis fanns såklart i mobiltelefonen. På den tiden skulle jag aldrig snoka. Inte ens om telefonen låg ouppblåst framför mej. Jag är egentligen en sån person som aldrig läser det som inte angår mej. Ligger det ett vykort med texten uppåt på köksbordet och det inte är adresserat till mej läser jag det inte. Inte heller kollade jag exets mobil efter han släppt bomben fastän jag kunde alla hans inlogg.

    Det tog ett år innan jag vågade gå ut genom dörren igen. Och så träffade jag honom. Blev mot min vilja kär igen. Förra nyår förlovade vi oss. Än så långe är vi särbor. Både han och jag har tonårsbarn som vi har vv. Planen var att flytta ihop om ett par år när barnen slutat gymnasiet och är mer självgående. Vis av erfarenheten med mitt ex har jag lovat mej själv att aldrig låta mej förnedras och trampas på mer. Jag har lovat mej själv att aldrig mer hamna i den situationen jag var med mitt ex, att leva ovetande årsvis.

    Förra helgen när jag skulle hämta min nuvarandes mobil från övervåningen kom det ett sms som jag råkade se där det stod ? kan inte få dej ur mina tankar?. På natten tog jag hans mobil och såg det jag misstänkte. En sms- konversation med en tjej sen september. Dom har inte träffats än vad jag förstått. Hon har skickat bild på sej där hon visar brösten och han den jävlen har skickat dn bild på sej från vår semester ihop i somras. Den enklaste hade varit att slänga allt i ansiktet på honom och dra. Nånstans känner jag att jag vill göra slut med honom där han får veta anledningen utan att jag avslöjar att jag sjunkit så lågt att jag gått igenom hans mobil. Kom med tips på hur jag ska göra!

  • Svar på tråden Min kille vänstrar känner sej som en idiot
  • Anonym (Rosablomma)

    "Vis av erfarenheten med mitt ex har jag lovat mej själv att aldrig låta mej förnedras och trampas på mer. Jag har lovat mej själv att aldrig mer hamna i den situationen jag var med mitt ex, att leva ovetande årsvis."

    Av det du skrev så säger det sig självt tycker jag? Lämna direkt.

  • Anonym (Ava)
    Anonym (Rosablomma) skrev 2019-11-29 22:54:10 följande:

    "Vis av erfarenheten med mitt ex har jag lovat mej själv att aldrig låta mej förnedras och trampas på mer. Jag har lovat mej själv att aldrig mer hamna i den situationen jag var med mitt ex, att leva ovetande årsvis."

    Av det du skrev så säger det sig självt tycker jag? Lämna direkt.


    l will and I shall. I morgon.
  • Qlöz
    Anonym (Ava) skrev 2019-11-29 20:35:15 följande:

    Jag tror inte det går utan att använda mitt riktiga nick.


    Det gjorde du rätt i!
  • Anonym (Bea)

    Lycka till idag. Jag hoppas att det går så "bra" som det kan gå. Vilken otroligt jobbig situation.

  • Anonym (satan)

    Har följt tråden ett tag nu, måste säga att jag väntar med spänning och jag hoppas att allting går braSkrattande

  • smulpaj01
    Antoniobossen12 skrev 2019-11-29 18:50:07 följande:

    Får jag komma med ett förslag ?? Vågat men du kan få honom att bli snopen och helt galen !! Pm mig så kan jag förklara vad jag menar innan du konfronterar honom !

    Mvh


    Det där lät spännande. PM:a mig om du vill...
  • Anonym (*-*)
    Antoniobossen12 skrev 2019-11-29 20:08:26 följande:
    Jag föredrar hellre ett pm känns lite för vågat det jag tänker föreslå.. det går väl att pma ändå ?
    Tänker du föreslå att hon ska vara otrogen med dig?
  • Antoniobossen12
    Anonym (*-*) skrev 2019-11-30 18:25:11 följande:

    Tänker du föreslå att hon ska vara otrogen med dig?


    Haha smart där ???? men svaret på din fråga är nej
Svar på tråden Min kille vänstrar känner sej som en idiot