• boshab

    BIM januari

    Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

    4/1 - boshab

  • Svar på tråden BIM januari
  • Paramore1
    Miu1234 skrev 2020-01-01 23:15:46 följande:

    Kan någon vara snäll och hjälpa mig med ovan fråga?


    Tänk tidigast ÄL +10, innan dess är nog i onödan.
  • NervösAnonym

    Hoppar också in här. Har precis tagit min tredje dos med äggstimulerande Letrozol, förväntar äl 2-13/1, har väldigt oregelbunden ägglossning. Bim 25/1

  • Miu1234
    Paramore1 skrev 2020-01-01 23:50:31 följande:

    Tänk tidigast ÄL +10, innan dess är nog i onödan.


    Tack!
  • BonusCamilla

    Snacka om att man letar symtom!


    BIM 4/1 och det nyper i äggstocken på vänster sida hela tiden sedan igårkväll


    Inte som mensvärk eller så innan man får mens utan en helt annan känsla


    Någon som känner igen?

  • SofiaSamuelson89

    Jag får alltid ömma bröst flera dagar innan jag har BIM, så jag kan aldrig se detta som ett symptom av graviditet. Som ni BIM-6 och mina bröst har börjat göra ont och mensvärken är i full gång.


    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-01 22:17:40 följande:

    Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim


    Hejhej
  • Snuffles

    Varför varför varför är det så svårt släppa tankarna på ev graviditet mellan äl och bim???!! Har ju inte ens skrivit upp mig på januarilistan då det inte alls gick som planerat runt ägglossningen. Men det finns en liiiiiten chans jag skulle kunna blivit gravid ändå fastän mitt sunda förnuft försöker få mig att förstå att så är det sannolikt inte. Äl+14 idag. Sen igårkväll har indikationer på mensens intåg ökat rejält och det känns hela tiden som den ska komma. Borde ju vara skäl nog för mig att lägga ner spekulationerna liksom. Men i min senaste graviditet kändes det i flera dagar också som att mensen skulle komma så då tänker jag lite naivt att kaaaaanske.....

    Brukar ju vara så att när man väl skriver i ett sånt här forum och typ efterlyser mensen men ändå säger sig ha lite hopp så har den tendens att komma inom kort..så nu får jag säkert se att det blir så denna gången också..

  • Snuffles
    Hoppas96 skrev 2020-01-02 10:19:48 följande:

    Äl+9. Ser ni något?


    Ser tyvärr inget..men det är ju tidigt ännu..
  • Freya18
    Jsv17 skrev 2020-01-01 14:41:19 följande:

    Vi började försöka Augusti 2018... så liiiiite krokigt har det blivit, vi har heller inte blivit gravida igen efter mitt X i Maj... försökt 5 månader efter det (fick en påtvingad paus då jag behandlades med cellgifter), men som du säger vem räknar? Haha Vi kämpar på i alla fall. Alltid roligt med lite namn man känner igen, hann bli ett par trådar innan vi fick sonen också, det ska nog gå vägen till sist, på nåt sätt, för oss båda


    Vilken tuff resa ni har haft. Fick dom operera eller blev det "bara" cellgifter?
  • Loea
    Snuffles skrev 2020-01-02 10:20:47 följande:

    Varför varför varför är det så svårt släppa tankarna på ev graviditet mellan äl och bim???!! Har ju inte ens skrivit upp mig på januarilistan då det inte alls gick som planerat runt ägglossningen. Men det finns en liiiiiten chans jag skulle kunna blivit gravid ändå fastän mitt sunda förnuft försöker få mig att förstå att så är det sannolikt inte. Äl+14 idag. Sen igårkväll har indikationer på mensens intåg ökat rejält och det känns hela tiden som den ska komma. Borde ju vara skäl nog för mig att lägga ner spekulationerna liksom. Men i min senaste graviditet kändes det i flera dagar också som att mensen skulle komma så då tänker jag lite naivt att kaaaaanske.....

    Brukar ju vara så att när man väl skriver i ett sånt här forum och typ efterlyser mensen men ändå säger sig ha lite hopp så har den tendens att komma inom kort..så nu får jag säkert se att det blir så denna gången också..


    Ja visste blir man sån ändå! Helt hopplöst att försöka kontrollera det. Hur känner du för att testa? När borde din bim vara? :)

    Haha intressant observation! Kan hålla med om att det verkar finnas ett mönster i det. Man hoppas kanske som intensivast precis innan mens.
Svar på tråden BIM januari