• boshab

    BIM januari

    Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

    4/1 - boshab

  • Svar på tråden BIM januari
  • Barbrastreisand

    Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.

  • Hoppas96
    Barbrastreisand skrev 2020-01-03 07:09:46 följande:

    Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.


    Jag tycker mig ändå ana nån jättesvag skugga, men det borde kanske vara starkare då om det är tidigt..
  • JenniferO
    Hoppas96 skrev 2020-01-03 07:12:54 följande:

    Dagens på bim-4. Sovit såå oroligt inatt, dels rädsla för nytt missfall och sen konstiga drömmar..


    Jag ser stegring mot tidigare tester från dig! Ska nog också testa i eftermiddag och hålla mig resten av dagen, haha. Lycka till!
  • Barbrastreisand
    Hoppas96 skrev 2020-01-03 07:14:37 följande:

    Jag tycker mig ändå ana nån jättesvag skugga, men det borde kanske vara starkare då om det är tidigt..


    Ja jag tycker också det men vågar inte hoppas, borde nog varit tydligare.. Men ser att dina tester blir tydligare och tydligare!!:D ååh hoppas!
  • Stoltmoster
    KajsaLouise skrev 2020-01-03 02:06:02 följande:

    Okej, så olika de säger... Jag skulle vänta minst 2 mens, och läkaren som opererade mig var starkt kritisk mot att jag och sambon hade haft avbrutet samlag. Berättade det för henne när hon ringde upp efter några veckor. Jag har inte fått min mens än, men verkar inte ha ägglossning normalt sett så den lär väl dröja... Förstår att du är nervös! Håller tummarna för dig nu också! Hoppas du är ledig imorgon så du kan dega i soffan om du blir vaken länge ;) Hoppas på positiva nyheter! Är lika livrädd som du vad gäller nytt X. Skulle jag bli gravid igen kommer jag följa upp med blodprov och sen tidigt vul. Lycka till nu!


    Okej va konstigt att de e olika.

    Jag testade negativt nu på morgonen, med cb digitala. Så det är nog kört denna gång. Nu väntar jag på mensen i stället. Kan säkert vara så att jag har ont för kroppen förbereder sig för den också
  • Scrootie

    Någon annan här med kort lutealfas, när testar ni i så fall? Ser folk här som börjar testa upp mot en vecka innan Bim, men för mig skulle det innebära typ äl +3...

    Så hur gör ni?

  • Snuffles
    Stoltmoster skrev 2020-01-03 08:02:38 följande:

    Okej va konstigt att de e olika.

    Jag testade negativt nu på morgonen, med cb digitala. Så det är nog kört denna gång. Nu väntar jag på mensen i stället. Kan säkert vara så att jag har ont för kroppen förbereder sig för den också


    Läste ett tidigare inlägg från dig där du skrev att du hade fullt utslag på ältest på julafton och därmed är det ju troligt att äl kom på juldagen alltså bara 9 dagar sen. Vad jag menar är att det är ju ännu ganska tidigt även för cb digitalt att ge positivt utslag. Behöver ju inte vara kört redan liksom. Håll tummarna:)
  • Loea
    Mikkans skrev 2020-01-02 23:17:23 följande:

    Okek! Tack:) BIM för mig är 12 januari!


    Vad spännande! Hoppas tiden går snabbt :)
  • Snuffles
    Scrootie skrev 2020-01-03 08:13:33 följande:

    Någon annan här med kort lutealfas, när testar ni i så fall? Ser folk här som börjar testa upp mot en vecka innan Bim, men för mig skulle det innebära typ äl +3...

    Så hur gör ni?


    Jag väntar alltid med att testa. Och för din del med kort lutealfas så blir det ju inget positivt test om du börjar testa som du skrev en vecka innan bim även om du skulle vara gravid..

    ..men även om jag själv har ångest för att testa är det roligt att se de tester ni som vågar testa tidigt lägger ut:)
Svar på tråden BIM januari