• boshab

    BIM januari

    Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

    4/1 - boshab

  • Svar på tråden BIM januari
  • MissJibs

    Känner mig en aning uppgiven... 2a mensen efter förlossningen. Förra cykeln var mensen normal, dvs 6 dagar lång. Nu e jag inne på dag 10.

  • Scrootie
    Snuffles skrev 2020-01-03 08:21:46 följande:

    Jag väntar alltid med att testa. Och för din del med kort lutealfas så blir det ju inget positivt test om du börjar testa som du skrev en vecka innan bim även om du skulle vara gravid..

    ..men även om jag själv har ångest för att testa är det roligt att se de tester ni som vågar testa tidigt lägger ut:)


    Nä sant! Har också en blandad känsla av ångest och förväntan inför själva testandet. Mycket också för att för att jag känner att jag har små marginaler. Efter flera negativa månader hade det varit kul att få spekulera lite för egen del ×D
  • Snuffles
    Scrootie skrev 2020-01-03 08:55:26 följande:

    Nä sant! Har också en blandad känsla av ångest och förväntan inför själva testandet. Mycket också för att för att jag känner att jag har små marginaler. Efter flera negativa månader hade det varit kul att få spekulera lite för egen del ×D


    Förstår det..man hinner knappt börja spekulera innan mensen kommer. Att jag kommit till äl+15 och ingen mens i sikte skulle kunna vara skäl till lite spekulationer men även om jag inte ser den så känns dess snara ankomst i hela kroppen så ingen idé att fundera på nåt annat även om det är svårt. Verkar som att kroppen har lite svårt att sätta igång mensen denna månaden..känns hela tiden som att den liksom försöker.
  • Sussiew


    Visst är det två streck på båda testen?!

    BIM -4 båda med morgonurin.

    Ena testet vanligt RFSU och andra ett testa tidigt test.
  • Snuffles
    Sussiew skrev 2020-01-03 09:29:04 följande:

    Visst är det två streck på båda testen?!

    BIM -4 båda med morgonurin.

    Ena testet vanligt RFSU och andra ett testa tidigt test.


    Jag ser ett streck på det nedersta testet:)
  • Hoppas96
    JenniferO skrev 2020-01-03 07:18:47 följande:

    Jag ser stegring mot tidigare tester från dig! Ska nog också testa i eftermiddag och hålla mig resten av dagen, haha. Lycka till!


    Barbrastreisand skrev 2020-01-03 07:24:04 följande:

    Ja jag tycker också det men vågar inte hoppas, borde nog varit tydligare.. Men ser att dina tester blir tydligare och tydligare!!:D ååh hoppas!


    Åh vad roligt att ni ser det!! Så spännande detta haha :D

    Ja det är ju så jobbigt att behöva hålla sig haha men det är värt det om man ser något!
  • Sussiew
    Snuffles skrev 2020-01-03 09:35:01 följande:

    Jag ser ett streck på det nedersta testet:)


    Blev så dålig skärpa när man la in bilderna här ser jag. Lägger ut på varsitt :)
  • Snuffles
    Sussiew skrev 2020-01-03 09:37:10 följande:

    Blev så dålig skärpa när man la in bilderna här ser jag. Lägger ut på varsitt :)


    Men jag ser svagt streck på båda vid närmare titt..men lite tydligare på det nedersta..så vågar mig på ett grattis:)
Svar på tråden BIM januari