• Anonym (Undrar)

    Vad behöver ni nu i ert liv?

    Vad behöver ni i ert liv som ni saknar i nuläget?

    Kan vara materiella grejer, känslolägen eller vadsomhelst

    Jag behöver ro att njuta av livet varje dag

  • Svar på tråden Vad behöver ni nu i ert liv?
  • Anonym (Johanna)

    Skilde mig för två år sedan så sex och en ny partner skulle inte vara fel.

  • Anonym (Glädje)

    Jag behöver att min tonåring får må bra igen så han kan börja skolan igen och leva som en normal tonåring. Oroar ihjäl mig i nuläget.

    Kändes bra att få skriva det!

  • Krafs
    Anonym (Glädje) skrev 2019-12-12 16:13:46 följande:

    Jag behöver att min tonåring får må bra igen så han kan börja skolan igen och leva som en normal tonåring. Oroar ihjäl mig i nuläget.

    Kändes bra att få skriva det!


    Jag håller tummarna för att tonåringen snart kommer på benen igen. Att oroa sig för barnen är det absolut värsta som finns.
  • Anonym (Gladiator)

    Jag behöver en älskarinna som gillar äldre killar. En riktigt hetero kvinna skulle sitta fint.

  • Emmca

    Pengar! Lite bättre självförtroende skulle inte skada. Blev lämnad för 2 veckor sedan.

  • Anonym (-)

    En kvinna att ha en relation med och uppleva närhet med.

  • Anonym (Vill bli frisk)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-12-12 13:17:29 följande:

    Vad behöver ni i ert liv som ni saknar i nuläget?

    Kan vara materiella grejer, känslolägen eller vadsomhelst

    Jag behöver ro att njuta av livet varje dag


    Det enda jag behöver och vill ha en en god hälsa och en kropp som fungerar som den ska.. Tyvärr är det inte möjligt så jag får istället säga acceptans över att jag är 35 år och kan inte att leva normalt längre.

    Brukade vara en aktiv människa som var både högt och lågt och älskade att ha många bollar i luften. Numera är jag sängliggande med kronisk smärta, kronisk trötthet (med depression som följd) ca 18-20h/dygn. Får ingen hjälp av sjukvården och är för sjuk för att orka slåss för mina rättigheter. Flera prover de tagit visar klart och tydligt att något är fel. Skickas ändå bara hem med rådet att ta mer värkmedicin. Inget gott råd då jag redan äter maxdos och en del dagar även överskrider rekomenderad dagsdos av flera värkmediciner..
  • Anonym (Pengar)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-12-12 13:17:29 följande:

    Vad behöver ni i ert liv som ni saknar i nuläget?

    Kan vara materiella grejer, känslolägen eller vadsomhelst

    Jag behöver ro att njuta av livet varje dag


    Pengar, mycket pengar, för att kunna köpa mig frihet och därmed lugn och ro.
Svar på tråden Vad behöver ni nu i ert liv?