• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Loea
    Marshalll skrev 2020-02-09 14:45:57 följande:

    Har svårt att hålla mig, men samtidigt så är det första försöket, så känns overkligt om de verkligen skulle vara så, blandade känslor. Har ingen mens kommit tills på fredag, så ska jag testa :))


    Slutade du med preventivmedel nyss? Isf kan det ju vara att cykeln är lite annorlunda än man tror också. Jag trodde jag hade en standard cykel på tung 28 dagar, så var ju inte fallet för min del! Men håller tummarna för dig!
  • Marshalll
    Loea skrev 2020-02-09 15:23:19 följande:

    Slutade du med preventivmedel nyss? Isf kan det ju vara att cykeln är lite annorlunda än man tror också. Jag trodde jag hade en standard cykel på tung 28 dagar, så var ju inte fallet för min del! Men håller tummarna för dig!


    Ja tog ut spiralen 8 Jan. Har inte haft mens på 4 år, så är osäker på cykeln. Tack, ja hoppas på plus :)
  • Ringingrid
    123fjäril skrev 2020-02-09 13:01:35 följande:

    Jahapp bim + 3 idag inget plus ingen mens, jädra kropp till att luras, ska man ta ägglossningstest varje dag nästa cykel för att vara helt säker på när det kommer


    Känner med dig! Bim +5 idag, ingen mens än och testade neg bim+2 så är inte gravid. Så himla irriterande. -.-
  • Loea
    Marshalll skrev 2020-02-09 15:57:41 följande:

    Ja tog ut spiralen 8 Jan. Har inte haft mens på 4 år, så är osäker på cykeln. Tack, ja hoppas på plus :)


    Kan rekommendera att testa med ÄL-test. Så fort jag hittade min ÄL blev jag gravid på första försöket. Tog tre månader innan jag hittade min kroppsrytm.
  • myownworstenemy
    Marshalll skrev 2020-02-09 12:32:33 följande:

    Jag har också drömt massa konstigt senaste nätterna, och varit så mina två tidigare graviditeter också. Drömde också om en som dog, begravning och massa annat konstigt. Jag kan komma ihåg drömmar annars också, men de här var så tydliga.

    Jag har dock inte testat än, bim+2, vill hålla lite på det ifall mensen kommer. Har en känsla av att jag är gravid, men annars inga symptom.


    Då hoppas vi att det faktiskt betyder något för oss båda! Oj, jag hade lätt testat på BIM. Men egentligen är det ju smart att vänta om man klarar av det. Lycka till nu!
  • Marshalll
    Loea skrev 2020-02-09 17:18:02 följande:

    Kan rekommendera att testa med ÄL-test. Så fort jag hittade min ÄL blev jag gravid på första försöket. Tog tre månader innan jag hittade min kroppsrytm.


    Ja ska prova de om det inte tog sig nu :) är ganska säker när jag hade äl senast. Håller tummarna!
  • Marshalll
    myownworstenemy skrev 2020-02-09 17:24:11 följande:

    Då hoppas vi att det faktiskt betyder något för oss båda! Oj, jag hade lätt testat på BIM. Men egentligen är det ju smart att vänta om man klarar av det. Lycka till nu!


    Ja hoppas hoppas :) får se om jag kan hålla mig några dar till. Har bara rfsu test hemma nu, ska köpa digitalt också. Lycka till till dig också!
  • Melanes

    Hej!

    En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar

  • Sofieelises
    Melanes skrev 2020-02-09 18:59:57 följande:

    Hej!

    En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar


    Spännande!! :) klart att du ska vara med, det är bara att höra av sig till mig här på familjeliv (privat meddelande) så fixar vi det :) håller tummarna!
Svar på tråden BIM Februari 2020