• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Anonym (Anonymously) skrev 2021-01-16 02:58:21 följande:
    Det är prioriterat, om sisådär 50 år bör det bli bättre!
  • Anonym (Coller)
    FDFMGA skrev 2021-01-17 00:30:56 följande:

    Här kan man läsa om Familjelivs ägare och de visioner Life of Svea har.

    lifeofsvea.se/


    Allt blir plötsligt klarare. Sidvisningar är en grej alltså. Ja nuvarande system ökar ju antal sidvisningar.
  • Anonym (Anonymously)

    Det fungerar så här dåligt, för dom är bra på det!?

  • Jag är bara jag

    Nu har även jag gått in på nya F.L ibland och kan bara konstatera att den funkar ännu sämre än gamla! Jösses så många 503 jag fått upp... Hur kan detta bara få fortgå? Den här tråden är ett år nu och absolut noll och intet har hänt.

  • FDFMGA
    Anonym (Coller) skrev 2021-01-17 07:27:46 följande:
    Allt blir plötsligt klarare. Sidvisningar är en grej alltså. Ja nuvarande system ökar ju antal sidvisningar.
    Jag testar att skicka en gång till, error 503 för de två föregående försöken.

    Ja, det blir många sidvisningar och Familjeliv är ju Life of Sveas flaggskepp. Det man främst lockar annonsörerna med och där man påstår sig ha djupa kunskaper om besökarna och deras behov.

    Själv under jag hur många av de tre miljonerna sidvisningarna per vecka som skulle finnas kvar om det fanns ett likvärdigt alternativt forum som fungerade hyfsat.
  • Arcnice

    503 error betyder fel på serversidan så det spelar ju ingen roll om man kör ny eller gamla FL. De använder ju med största sannolikhet samma backend för allt som inte har direkt med hur sidan ser ut att göra.

  • Jag är bara jag
    Arcnice skrev 2021-01-17 23:56:30 följande:
    503 error betyder fel på serversidan så det spelar ju ingen roll om man kör ny eller gamla FL. De använder ju med största sannolikhet samma backend för allt som inte har direkt med hur sidan ser ut att göra.
    Vanligare på nya. Dessutom en massa reklam, fladder, "hoppande" och skit på nya så överlag gillar jag verkligen gamla mer. Men segheten är densamma tyvärr. Rullirullirull- och så håller det på...
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-01-20 21:49:18 följande:
    Vanligare på nya. Dessutom en massa reklam, fladder, "hoppande" och skit på nya så överlag gillar jag verkligen gamla mer. Men segheten är densamma tyvärr. Rullirullirull- och så håller det på...
    Du har så rätt.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?